تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 48120

لاپید: نتانیاهو مسئول بزرگ‌ترین فاجعه اسرائیل است

لاپید: نتانیاهو مسئول بزرگ‌ترین فاجعه اسرائیل است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نتانیاهو مسئول و مقصر بزرگترین فاجعه‌ای است که در هفتم اکتبر در تاریخ اسرائیل رخ داد. وی وضعیت حاکم بر رژیم صهیونیستی را جنون‌آمیز توصیف و در این باره تصریح کرد: در نتیجه مدیریت و حضور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نتانیاهو مسئول و مقصر بزرگترین فاجعه‌ای است که در هفتم اکتبر در تاریخ اسرائیل رخ داد.
وی وضعیت حاکم بر رژیم صهیونیستی را جنون‌آمیز توصیف و در این باره تصریح کرد: در نتیجه مدیریت و حضور کابینه نتانیاهو وضعیت سیاسی اسرائیل جنون‌آمیز است.
لاپید همچنین تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در سمت نخست‌وزیری باقی بماند.
رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر در انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم در جریان جنگ و شکست خوردن آن از مقاومت اعلام کرده بود، بنیامین نتانیاهو نمی‌تواند در منصبش ادامه دهد و امکان برگزاری انتخابات در زمان جنگ وجود دارد.
مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.