تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 20415

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف لهستان از لیگ ملت‌ها

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف لهستان از لیگ ملت‌ها

به گزارش ایسنا، شب گذشته (شنبه) تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد و قرار است در فینال این مسابقات دو تیم والیبال آمریکا و فرانسه به مصاف هم بروند. تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی یک طرفه توانست لهستان مدعی را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر

به گزارش ایسنا، شب گذشته (شنبه) تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد و قرار است در فینال این مسابقات دو تیم والیبال آمریکا و فرانسه به مصاف هم بروند. تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی یک طرفه توانست لهستان مدعی را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست دهد و فینالیست شود.

فدراسیون جهانی والیبال در این باره نوشت: آمریکا و فرانسه برای قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال مردان در سال ۲۰۲۲ تلاش خواهند کرد. آمریکا برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ ملت‌های والیبال صعود کرد. باید گفت که آمریکا در طول سه ست موفق شد بازی را کنترل کند.

دفالکو که ۱۳ امتیاز برای والیبال آمریکا به دست آورد و بهترین بازیکن زمین شد، گفت: واقعا هیجان‌زده‌ام که پیروز شدیم و آماده بازی برای مدال هستیم.

در دیگر بازی برگزار شده تیم ملی والیبال فرانسه توانست ایتالیا میزبان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و به فینال این مسابقات صعود کند. فدراسیون جهانی والیبال در خصوص این بازی نوشت: علیرغم حمایت پرشور تماشاگران ایتالیایی فرانسه موفق شد به پیروزی دست یابد و به فینال این مسابقات صعود کند.

نیکولا لو گوف ملی پوش فرانسه در خصوص این بازی گفت: ما ۳-۰ پیروز شدیم، اما اصلا آسان نبود! شاید در ست آخر کمی تسلیم شدند اما در دو ست اول نه.  ما برای انجام این بازی آماده بودیم. می دانستیم که آنها واقعاً سخت شروع خواهند کرد و کلید این بود که قوی تر از آنها شروع کنیم. انتظار داشتیم که آنها جلوی هواداران خود فوق العاده بازی کنند، اما با تکیه بر روحیه تیمی خودمان، روی بازی متمرکز ماندیم. اگر بخواهیم قهرمان شویم باید مقابل آمریکا خوب باشیم.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یک‌شنبه دوم مرداد بین تیم‌های آمریکا و فرانسه برگزار می‌شود.

همچنین لهستان و ایتالیا هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه یک شنبه دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.