تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر : 23372

قیمت فروش گلاب دو آتیشه

قیمت فروش گلاب دو آتیشه

یک از عرقیات معروف و خوشبو که در بیشتر شربتها استفاده می شود، گلاب دو آتیشه اصل است که معمولا خریداران می توانند در شهرهای کاشان، تهران و شیراز آن را تهیه کنند. گلاب مایعی می باشد که از عصاره گل محمدی به دست می آید و عطر و بوی بی نظیری دارد که در

یک از عرقیات معروف و خوشبو که در بیشتر شربتها استفاده می شود، گلاب دو آتیشه اصل است که معمولا خریداران می توانند در شهرهای کاشان، تهران و شیراز آن را تهیه کنند.

گلاب مایعی می باشد که از عصاره گل محمدی به دست می آید و عطر و بوی بی نظیری دارد که در بسیاری از کیکها و شیرینیها از این اسانس خوشبو استفاده می شود.

اگر به دنبال یک گلاب دو آتیشه با کیفیت و مرغوب هستید و می خواهید اصل این مایع را تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و از محصولات ما دیدن فرمایید.

از این محصول معمولاً در صنایع مختلف استفاده می کنند مخصوصا این رایحه خوشبو در صنعت عطر سازی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

این محصول علاوه بر عطر و بوی بی نظیری که دارد برای درمان بسیاری از بیماریها از جمله برونشیت، تشنج و غیره بسیار مفید است.

قیمت گلاب دو آتیشه

قیمت هر محصول کاملاً بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می‌ شود.

از پارامترهایی که بر روی قیمت گلاب دو آتیشه تاثیر می‌ گذارد، می‌ توان به نام برند تولیدی شرکت اشاره کرد.

در ایران کارخانه های زیادی با برندهای تولیدی مختلف اقدام به تولید گلاب کرده‌ اند و این محصولات را با کیفیت مختلفی تولید می کنند.

از دیگر پارامترهایی که بر روی قیمت گلاب تاثیر دارد می‌ توان به بسته بندی آن اشاره کرد؛ در ایران گلاب در بطریهای پلاستیکی و شیشه ای در بازار توزیع می شوند و بشکه های بزرگ نیز به صورت کیلویی در بازار موجود هستند.

باید گفت که گلاب در بازار بسته به نوع بسته‌ بندی که دارد قیمتهای مختلفی بر روی آن لحاظ شده است، زیرا هر کارخانه بر اساس استانداردهایی که دارد یک نوع بسته بندی مخصوص برای محصولات خود انتخاب می‌ کند و در نهایت با لحاظ کردن هزینه بسته بندی قیمت نهایی محصول را محاسبه می کنند.

حجم گلاب نیز بر روی قیمت‌ آن تاثیر دارد، زیرا این محصول با حجم مختلف در بازار به فروش می‌ رسد.

لازم به ذکر است که گلاب دو آتیشه در بازار سراسر کشور توسط مراکز یا شرکتهای پخش توزیع شده است؛ بنابراین شما خریداران عزیز به راحتی می توانید گلاب را در نام و برند مختلف با کیفیت بسیار بالا از بازار سراسر کشور خریداری کنید.‌

فروش گلاب دو آتیشه

خریداران هنگام خرید گلاب الماس دو آتیشه کاشان باید به برخی نکات توجه نمایند تا بتوانند یک گلاب اصل و خوشبو تهیه کنند که این نکات عبارتنداز رنگ شفاف و روشن، بوی تند، مزه گس و تلخ و بدون رسوب می باشد.

موارد ذکر شده در بالا مهمترین ویژگیهای فروش گلاب دوآتیشه اصل می باشد و شما با کمی دقت و رعایت موارد بالا می توانیدیک گلاب اصل و درجه یک خریداری کنید.

مصرف گلاب علاوه بر آرامش اعصاب می تواند تاثیر مستقیم بر روی قلب بگذارد که باعث ترمیم و تقویت بافت رگها و شفاف نمودن جریان خون می شود.

بهترین زمان مالیدن گلاب بر روی صورت قبل از خواب است بدین صورت وقتی تمام مواد آرایشی را که در طول روز استفاده کردید را پاک می کنید و با یک پنبه آغشته به گلب پوست خود را ماساژمی دهید تا کاملا جذب پوست شود و تا صبح بر روی پوست شما بماند، بعد از گذشت چند روز معجزه آن را بر پوست خود احساس خواهید کرد.

افرادی که دچار استرس فراوان هستند می توانند با اسپری کردن گلاب دو آتیشه شیراز بر روی کف دستان و صورت خود بر استرس غلبه کنند چرا که این مایع شگفت انگیز باعث آرامش می شود.

از نظر تغذیه ای گلاب حاوی ویتامینهایC، B، A و E و همچنین فلاونوئیدها و سایر آنتی اکسیدانها است و اگرچه مطالعات کمی وجود دارد که اثبات قطعی فواید گلاب را به عنوان یک نوشیدنی زیبایی نشان دهد، در طول تاریخ برای کمک به استرس، هضم، خلق و خو، التهاب و پوست زیبا به آن وابسته بوده اند.

برای نگهداری گلاب بهتر از بطریهای شیشه ای استفاده کنید چرا که این مایع در بطریهای پلاستیکی واکنش ایجاد می کند و خاصیت خود را از دست می دهد همچنین گلاب را در یخچال قرار دهید، مدت استفاده از آن فقط یکسال است و بعد از گذشت این مدت، عطر و خاصیت خود را از دست می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.