تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
کد خبر : 23850

قیمت شکر قهوه ای شهدانه تهران

قیمت شکر قهوه ای شهدانه تهران

در سراسر دنیا محصولی که با حجم انبوه در حال تولید و فروش در فروشگاه های عمده هست شکر قهوه ای است اما روشهای متفاوتی در تولید آن وجود دارد. در تهران پایتخت ایران تولید این نوع شکر با استفاده از ترکیب شکر نیمه تصفیه یا نیمه پالایش شده با ملاس انجام می گیرد. تولید

در سراسر دنیا محصولی که با حجم انبوه در حال تولید و فروش در فروشگاه های عمده هست شکر قهوه ای است اما روشهای متفاوتی در تولید آن وجود دارد. در تهران پایتخت ایران تولید این نوع شکر با استفاده از ترکیب شکر نیمه تصفیه یا نیمه پالایش شده با ملاس انجام می گیرد. تولید عمده شکر قهوه ای در برخی کشورهای دنیا با استفاده از ترکیب ملاس با شکر سفید به دست می آورند که بیشتر کاربرد آن کاربرد در صنایع و تجاری است. اما در ایران بیشترین روش تولید این محصول استفاده از روش ترکیب شکر یکبار تصفیه (سفید نشده) با ملاس است. دلیل آن هم استقبال بیشتر مشتریان عمده از این روش تولید است. در ایران دلیل اینکه مردم به این روش تولید اعتقاد دارند این است که اولا طب سنتی و اسلامی در آن توصیه کرده است.

البته در ایران نوع چغندری به ندرت تولید و عرضه می گردد زیرا که مشتری زیادی هم ندارد. در تهران برندهای مختلفی از شکر قهوه ای تولید و عرضه می شود که یکی از آنها سروکشمر است که علاوه بر شکر قهوه ای تهران، قند قهوه ای و نبات قهوه ای هم با استفاه از همین محصول شکر قهوه ای تولید می نماید. اندازه ذرات شکر قهوه ای معمولا ریزتر از شکر سفید است و شکر قهوه ای روشن از ملاس با درصد 3.5 و شکر قهوه ای تیره از ملاس با درصد 6.5 برخوردار است. درصد ملاس موجود در ترکیب شکر قهوه ای بر میزان رطوبت آن تاثیر دارد به طوریکه که هر چقدر ملاس بیشتر شکر قهوه ای مرطوب تر است و از طرفی ملاس چون خاصیت رطوبت پذیری دارد شکر قهوه ای با ملاس بیشتر هم رطوبت بیشتر می باشد و نرم تر هم هست.

خرید شکر قهوه ای شهدانه

با توجه به اینکه عده زیادی از فروشندگان و کسانی که وارد بازار خرید و فروش شکر قهوه ای شده اند و متاسفانه شکر قهوه ای تقلبی و بی کیفیت را به مشتریان عرضه می کند. پس باید به این نکته توجه داشته باشیم که از محل تولید شکر قهوه ای شهدانه در استان خوزستان اطلاعات لازم را کسب نماییم و خرید خود رو به صورت مستقیم از کارخانه میرزا کوچک خان انجام دهیم و یا اینکه با فروشندگان خط تولید ارتباط مستقیم بگیریم تا شکری اصل و با کیفیت خریداری کنیم.همانطور که میدانید مردم کشور ما چندین سال است که رو به سوی مصرف شکر قهوه آوردند ،ولی کشورهای مانند آمریکا و اروپا از دیرباز مصرف کننده ی شکر قهوه ای بودند تولید شکر قهوه ای ارگانیک و طبیعی شهدانه در استان خوزستان می باشد.

یکی از مواردی که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند این است که محل تولید انواع شکر مخصوصا شکر قهوه ای، استان خوزستان است که یکی از بزرگترین استانهای کشور در تولید شکر قهوه ای است از شکر قهوه ای شهدانه برای تولید انواع شیرینی، کیک، کلوچه و انواع نوشیدنی که به شیرینی نیاز دارند ، استفاده می شود. همچنین برای تولید نبات و قند قهوه ای از شکر قهوه ای استفاده می‌کنند شرکت تولیدی شکر قهوه ای میرزا کوچک خان در استان خوزستان به عنوان اولین واحد تولید شکر قهوه ای طبیعی و ارگانیک و همچنین شکر سرخ خمیری، از مزارع نیشکر با نام تجاری شکر قهوه‌ای شهدانه گامی بلند در مسیر تولید و فروش این محصول برداشته است.همانطور که میدانید مردم کشور ما چندین سال است که رو به سوی مصرف شکر قهوه آوردند.

قیمت شکر قهوه ای

شکر قهوه ای، همان طور که از اسمش مشخص است، به رنگ قهوه ای و کاراملی می باشد و با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود که می توانید خرید کنید. در زمان های قدیم از شکر قهوه ای، در لوازم آرایشی و انواع صابون ها به کار برده می شد، اما امروزه به دلیل خواص زیادی که دارد، در بین مردم بسیار رایج می باشد و از آن در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند. در تهیه شکر سفید و شکر قهوه ای، تفاوت چندانی وجود ندارد و تقریبا مشابه هم تهیه می شوند، اما مقدار بیشتری ملاس، در شکر قهوه ای می ماند و به خاطر وجود همین ملاس است که رنگ این شکر، قهوه ای می شود و البته دارای کلسیم، منیزیم و پتاسیم بیشتری می باشد.

شکر قهوه ای، به دلیل خواص زیادی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و قیمت شکر قهوه ای مناسب است. از خواص شکر قهوه ای به موارد زیر می توان اشاره کرد: موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. – از چاقی جلوگیری می کند. باعث افزایش انرژی می شود. و به شفاف کردن پوست و پرپشتی مو کمک زیادی می کند. مسلما علاوه بر خواصی که دارد، با مضراتی هم همراه است که باید به آن دقت کنید: – باعث پوسیدگی دندان می شود. مصرف بیش از انداره این شکر، باعث چاقی و دیابت می شود. – سطح قند خون را افزایش می دهد. پس، مصرف بیش از حد شکر قهوه ای برای دیابت و افراد دچار به آن توصیه نمی شود و باید در مصرف آن زیاده روی نکنند.تفاوت دیگر این دو مورد باهم، رنگ آن ها می باشد، که از شکر قهوه ای بخاطر تیره بودن رنگ، در بعضی کیک ها  وشیرینی ها استفاده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.