تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 35563

قول سرمربی برای تصاحب اولین مدال تاریخ در بازیهای آسیایی

قول سرمربی برای تصاحب اولین مدال تاریخ در بازیهای آسیایی

رضا خیرخواه در گفت و گو با ایسنا، در مورد حضور تیم ملی ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: اسم ۶ ژیمناست را داده‌ایم. همه تیم‌ها با ۵ یا ۶ نفر در مسابقات ژیمناستیک شرکت می‌کنند. ما هم باید ۵ نفر اعزام کنیم تا بتوانیم در بخش تیمی شرکت کنیم. هر ژیمناستی در یک وسیله

رضا خیرخواه در گفت و گو با ایسنا، در مورد حضور تیم ملی ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: اسم ۶ ژیمناست را داده‌ایم. همه تیم‌ها با ۵ یا ۶ نفر در مسابقات ژیمناستیک شرکت می‌کنند. ما هم باید ۵ نفر اعزام کنیم تا بتوانیم در بخش تیمی شرکت کنیم. هر ژیمناستی در یک وسیله قوی‌تر است و برای نمره خوب نیاز به جایگزین کردن داریم. اگر تیم ناقص به بازی‌های آسیایی اعزام شود کار ما سخت می‌شود و نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در ادامه گفت: من از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنم کمک کنند تا تیم کامل اعزام شود. این که سرمربی بخواهد قول بدهد بازیکنانش مدال می‌گیرند شجاعت می‌خواهد اما به عنوان سرمربی قول ۱۰۰ درصد می‌دهم که اگر مشکلی پیش نیاید اولین مدال‌های آسیایی را در هانگژو دشت کنیم. 
خیرخواه در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکلاتی که ژیمناست‌ها در ماه‌های اخیر در اعزام‌های خود داشته‌اند احتمال اینکه تیم به بازی‌های آسیایی اعزام‌ نشود وجود دارد؟ گفت: امیدواریم که این قضیه حل شود و بازیکنان در بازی‌های آسیایی شرکت کنند و مشکلی نباشد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در ادامه گفت: ۵ سالی است که به دنبال کسب مدال در بازی‌های آسیایی هستیم. در این مسابقات فینالیست داشته‌ایم اما در طول تاریخ ژیمناستیک مدالی در بازی‌های آسیایی کسب نکرده‌ایم. هدفم در این ۵ یا ۶ سالی که سرمربی بودم این بوده که در بازی‌های آسیایی اولین مدال را بگیریم. 
او در خصوص شرایط بازیکنان گفت: شرایط بازیکنان هم خوب است. اردوهای زیادی در این مدت داشتیم. دو انتخابی گذاشتیم. البته کهنی و الفتی که با کسب مدال در قهرمانی آسیا و مسابقات کسب سهمیه المپیک مدال گرفته‌اند و ثابت شده هستند دیگر جا نداشت که آنها را محک بزنیم. دو انتخابی گذاشتیم و ۷ نفر شرکت کردند. در پایان بجز کهنی و الفتی ۵ ژیمناستیک دیگر را انتخاب کردیم.
خیرخواه در پایان گفت: ژیمناست‌ها در این یکی دو ماه زمان تمرینی کمی داشتند اما ۱۷ روز اردو در تهران داشتیم و آنها برنامه‌های خوبی هم انجام دادند. برای اینکه از یکنواختی خارج شوند قرار شده اردوی کوتاه مدتی هم در قزوین داشته باشیم و باز به مجموعه انقلاب برگردند و تا بازی‌های آسیایی تمرین کنند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.