تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 38112

قول استاندار تهران برای کمک به بازسازی ورزشگاه آزادی

قول استاندار تهران برای کمک به بازسازی ورزشگاه آزادی

علیرضا فخاری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند حمایت استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و انتظار می‌رفت تا به‌ سرعت بخش‌هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه‌ها، سکوها، راهروها و بخش‌هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند.  مجموعه آزادی باید

علیرضا فخاری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند حمایت استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و انتظار می‌رفت تا به‌ سرعت بخش‌هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه‌ها، سکوها، راهروها و بخش‌هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند. 
مجموعه آزادی باید در شأن تهران باشد
به گفته استاندار تهران، ما در پایتخت جمهوری اسلامی هستیم و مجموعه ورزشی آزادی، به‌عنوان سند افتخاری برای برگزاری مسابقات مهم و جهانی است و باید در شأن تهران باشد.
وی افزود: این مجموعه بودجه مستقل و مشخصی دارد که هم از محل درآمدها و هم از محل بودجه ملی تأمین می شود. در استان تهران نیز به عنوان خادم وظیفه هماهنگی بین دستگاهی را برعهده داریم و آنجا که کسری بودجه برای این بازسازی وجود دارد در قالب برنامه و بودجه استان در نظر خواهیم گرفت.
استاندار تهران ادامه داد: لذا اگر بازسازی این مجموعه از محل درآمدهای در اختیار آغاز شود مابقی کسری را ما دفاع می کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در سطح استان جبران کنیم. از وزارت ورزش و جوانان نیز درخواست داریم که در این خصوص با جدیت بیشتری ورود کند تا شرمنده مردم نشویم.
فخاری تأکید کرد: تقاضای مردم برای حضور در ورزشگاه آزادی زیاد است و ما هم دوست داریم به‌خصوص بازی‌های ملی با حضور تماشاگران برگزار شود و امید است کمبود امکانات مرتفع شود و شرایط به‌گونه‌ای مهیا گردد که دوستداران ورزش با نشاط بیشتری در این مجموعه حضور یابند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.