تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 42163

قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی با پای شکسته!

قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی با پای شکسته!

مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دریافت پاداش پای سکوی خود بعد از کسب مدال طلا و نقره پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: پاداش پای سکوی مدال طلای خود را در پرتاب دیسک که ۱۰ هزار دلار بود دریافت کردم اما در پرتاب وزنه که نقره گرفتم به ما اعلام کردند چون

مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دریافت پاداش پای سکوی خود بعد از کسب مدال طلا و نقره پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: پاداش پای سکوی مدال طلای خود را در پرتاب دیسک که ۱۰ هزار دلار بود دریافت کردم اما در پرتاب وزنه که نقره گرفتم به ما اعلام کردند چون بودجه نیست پاداش پای سکوی مدال آوران نقره و برنز که ۴ و ۲ هزار دلار بود بعد از تخصیص بودجه به حساب مدال آوران واریز خواهد شد. کسانی که در بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب ۲ مدال طلا شدند تنها پاداش پای سکوی یک مدال طلای خود را دریافت کردند.
وی گفت: نه تنها مدال آوران بلکه به مربیان نیز پاداش پای سکو داده نشد و کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که در صورت تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه پاداش‌ها به حساب مدال آوران و مربیان واریز خواهد شد، هر چند شنیدم که کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده ظرف دو هفته آینده پاداش‌ها واریز می‌شود.
اولاد با بیان این که با پای شکسته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در پرتاب دیسک طلا گرفتم، افزود: درجریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در پرتاب وزنه قوزک پایم پیچ خورد و شکست که در اثر این حادثه نقره گرفتم. در پرتاب دیسک با وجود این شکستگی، طلا گرفتم. برای من جای تعجب داشت از زمانی که از هانگژو برگشتم تا به امروز با وجود این که پایم را آتل بسته بودم، کسی از کمیته ملی پارالمپیک و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تماسی با من نداشتند تا در جریان وضعیت من قرار بگیرند.
وی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: در حال انجام فیزیوتراپی و پی آرپی هستم تا استخوان قوزک پایم که دچار شکستگی شده جوش بخورد و دیگر نیاز به عمل جراحی نداشته باشم. البته الان وضعیت پایم خوب است.
قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا طلبی که از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برای پاداش پارالمپیک توکیو داشتید را دریافت کردید یا خیر؟ تصریح کرد: متاسفانه با وجود این که بارها از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس شکایت کردم تا پاداش مدال آوری که قول داده بودند را دریافت کنم هنوز طلب خود را که چیزی حدود ۳۰۰ میلیون تومان است دریافت نکرده‌ام. حتی در این خصوص نامه‌ای به نهاد ریاست جمهوری نوشتم و آن ها قبل از اعزام به هانگژو به من قول دادند که تو مدالت را بگیر ما پیگیر خواهیم بود تا طلبت را دریافت کنی. امیدوارم به حقی که ۳ سال دنبالش هستم دست پیدا کنم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.