تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 46927

فیلم‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس در مهلت مقرر از رسانه ملی پخش می‌شود

فیلم‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس در مهلت مقرر از رسانه ملی پخش می‌شود

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور حجت الاسلام میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما و فرمانداران استان برگزار

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور حجت الاسلام میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما و فرمانداران استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات به توافق صورت گرفته با شبکه تهران اشاره کرد و اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آماده پخش و فیلم‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظرات انتخاباتی آنها بر اساس ضوابط تعیین شده در مهلت مقرر از رسانه ملی پخش خواهد شد. 
وی با اشاره به زمان باقی مانده تا روز برگزاری انتخابات، برگزاری همایش های بزرگ و برنامه های ویژه را در افزایش شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: فرمانداران ضمن دعوت از اقشار و گروه های مختلف پیگیر مطالبات آنها بوده و اجازه دهند مردم دغدغه های خود را بیان کنند.
معاون استاندار تهران عنوان کرد: وظیفه اصلی ما در برگزاری انتخابات علاوه بر پرداختن به چهار راهبرد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اجرای صحیح، دقیق و به موقع انتخابات است، لذا باید مانورهای انتخاباتی با جدیت بیشتری از سوی فرمانداران پیگیری شود.
جوهری همچنین از فرمانداران خواست گزارش اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی خود را جهت انعکاس به وزارت کشور به دبیرخانه ستاد انتخابات ارائه کنند.
در ادامه جلسه اعلمی مدیر شبکه تهران سیما نیز با اشاره به اختصاص ۱۰ شبکه برای تبلیغ داوطلبان انتخابات در استان تهران گفت: از میان این ۱۰ شبکه با توجه به کثرت داوطلبان و ۵ شبکه برای حوزه انتخابیه تهران و ۵ شبکه نیز برای شهرستان های استان در نظر گرفته شده است که مردم می توانند با جستجوی کانال‌ها بر روی تلویزیون خود به این کانال ها دسترسی پیدا کنند.
مدیر شبکه پنج سیما ضمن تشریح چگونگی تایید فیلم‌های انتخاباتی توسط اعضای کمیته نظارت به نحوه پخش آن از شبکه‌های تهران سیما و رادیو تهران از اعضای ستاد و فرمانداران خواست تا به طرق مختلف مردم را از وجود این کانال ها مطلع کنند.
وی گفت: طی دستورالعمل ابلاغی ستاد انتخابات رسانه ملی، شبکه تهران سیما ماموریت ضبط و تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای خبرگان رهبری را بر عهده دارد. برنامه‌های مورد نظر همگی تولید شده است و در مرحله ارزیابی کیفی و فنی قرار دارد. 
اعلمی به ضرورت تشکیل کمیته نظارت بر برنامه‌های تبلیغاتی اشاره کرد و افزود: برای برنامه ریزی در راستای پخش برنامه‌های نامزدها، کمیته‌ای با حضور رئیس ستاد انتخابات استان تهران، نماینده دادستانی، نماینده دفتر نظارت بر انتخابات، مدیران شبکه تهران سیما و رادیو تهران تشکیل شده است.
وی افزود: پس از بازبینی برنامه‌های تبلیغاتی توسط اعضای کمیته نظارت و تایید جمعی این کمیته، برنامه‌های مورد نظر در جدول پخش شبکه‌های استانی قرار می‌گیرد. 
مدیر شبکه تهران سیما با اشاره به تعداد زیاد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران برنامه ریزی برای پخش فیلم های تبلیغاتی و مناظرات را بسیار مشکل عنوان کرد و با توجه به فرصت محدود مشخص شده برای تبلیغات کاندیداها تاکید کرد: قرعه‌کشی نوبت پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای خبرگان رهبری بر این اساس، روز و ساعت پخش هر برنامه مشخص خواهد شد. 
در ادامه جلسه فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت داشتند نیز گزارشات فعالیت های انتخاباتی خود را ارائه وبرنامه های پیش رو را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مطرح کردند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.