تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 41698

فشارها از بازیکنان و کادرفنی تیم آورتا ساری برداشته شد

فشارها از بازیکنان و کادرفنی تیم آورتا ساری برداشته شد

سیامک ویسی  شامگاه دوشنبه، ۲۲ آبان ماه پس از پیروزی تیم آورتا ساری برابر میهمانش رعدپدافند مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بازی سختی بود و ما انتظار این بازی سخت برابر تیم رعدپدافند مشهد را پیش‌بینی می‌کردیم، اما خوشحال هستم که در هرصورت توانستیم پیروز میدان باشیم. وی ادامه داد، تیم ما سه

سیامک ویسی  شامگاه دوشنبه، ۲۲ آبان ماه پس از پیروزی تیم آورتا ساری برابر میهمانش رعدپدافند مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بازی سختی بود و ما انتظار این بازی سخت برابر تیم رعدپدافند مشهد را پیش‌بینی می‌کردیم، اما خوشحال هستم که در هرصورت توانستیم پیروز میدان باشیم.
وی ادامه داد، تیم ما سه باخت در سه هفته سپری شده از لیگ برتر داشته و از نظر روحی و بازگشت تیم به شرایط مناسب بعد از سه شکست متوالی خیلی سخت بود، اما بازیکنان تیم آورتا با تلاشی که داشتند، توانستند به این موفقیت مهم برسند.
سرمربی تیم آورتا ساری ابراز امیدواری کرد، با فشارمضاعفی که روی بازیکنان برای کسب پیروزی بوده، برداشته شده و امیدوارم که در بازی‌های پیش‌رو نیز بتوانیم با همین روحیه و تلاش برابر حریفان به پیروزی برسیم.
ویسی ادامه داد: بهرحال تیم ما نیاز به کسب نخستین پیروزی در لیگ داشت و این پیروزی درهفته چهارم برای تیم آورتا رقم خورد وامیدواریم ادامه‌دار باشد.
وی افزود: متاسفانه مشکل دیگری که برای تیم آورتا در این فصل وجود دارد، دوری از بازی‌های خانگی در شهر ساری است و متاسفانه سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری که در مدتها کار بازسازی و بهسازی آن شروع شده، به پایان نرسیده و مشخص نیست که تا چه زمانی تکمیل و بتوانیم بازی خانگی را در ساری میزبانی کنیم.
تیم آورتا ساری دوشنبه شب درهفته چهارم رقابت‌های لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ تیم رعدپدافند مشهد را شکست داد و صاحب نخستین پیروزی این فصل خود در این رقابت‌ها شد.
این تیم با کسب دو امتیاز این بازی خانگی ۵ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی دوازده تیمی این مسابقات صعود کرد.
نماینده مازندران در هفته پنجم این مسابقات روز دوشنبه ۲۹ آبان در بازی بیرون از خانه در رفسنجان میهمان تیم مس این شهر خواهد بود.
تیم آورتا ساری در فصل گذشته با قرار گرفتن در رده سومی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.
https://www.linkedin.com/in/fatemeh-oliya-538767298

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.