تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 31752

غیبت مرتضی مهرزاد از تیم ملی والیبال نشسته به دلیل عمل جراحی

غیبت مرتضی مهرزاد از تیم ملی والیبال نشسته به دلیل عمل جراحی

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، از برپایی اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان در ایران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این که تیرماه مسابقات قهرمانی آسیا والیبال نشسته مردان به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود این تیم برای آمادگی بهتر با هزینه‌ی شخصی خود به

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، از برپایی اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان در ایران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این که تیرماه مسابقات قهرمانی آسیا والیبال نشسته مردان به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود این تیم برای آمادگی بهتر با هزینه‌ی شخصی خود به ایران آمده که در طی مدت یک هفته‌ حضورش ۴ دیدار تدارکاتی با تیم ما برگزار خواهد کرد.
وی از دعوت ۱۸ بازیکن والیبال نشسته به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: مرتضی مهرزاد به دلیل عمل جراحی که انجام داده است فعلا در استراحت بسر می‌برد و امکان همراهی تیم ملی برابر قزاقستان را ندارد تا شرایط حضورش در تیم ملی فراهم شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان این که با ۵۰ درصد قدرت در قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد، تصریح کرد: این رقابتها ۱۸ تیر به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود که سعی داریم بیشتر از بازیکنان جوان در این مسابقات استفاده کنیم تا از نظر آمادگی بدنی و فنی آنها را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم.
رضایی با اشاره به این که حضور تیم قزاقستان فرصت خوبی برای بازیکنان جوان والیبال نشسته است، گفت: این تیم هشتم جهان است و چون با هزینه‌ی خود به ایران آمده‌ فرصت خوبی برای بازیکنان جوان والیبال نشسته است تا خود را برابر تیم‌های برتر مورد محک قرار دهد و شایستگی خود را برای اعزام به مسابقات پیش‌رو ثابت کند.
وی در پایان همچنین در خصوص وضعیت داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان، افزود: وی تمرینات خود را در کنار تیم ملی آغاز کرده و شرایطش راضی کننده است. این که به مسابقات برسد یا خیر بستگی به شرایط آمادگی این بازیکن تا زمان اعزام به مسابقات دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.