تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21452

عملیات پیش‌دستانه حشد شعبی عراق برای تامین امنیت مراسم اربعین

عملیات پیش‌دستانه حشد شعبی عراق برای تامین امنیت مراسم اربعین

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت بغداد الیوم، نیروهای فرماندهی ستاد عملیات فرات مرکزی در حشد شعبی، امروز (چهارشنبه) عملیات امنیتی پیش‌دستانه‌ای را پیش از آغاز اربعین حسینی انجام دادند. سجاد الاسدی، مسئول ستاد عملیات فرات مرکزی در حشد شعبی عراق گفت: هدف از این عملیات بازرسی و پاکسازی کامل منطقه مورد نظر است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت بغداد الیوم، نیروهای فرماندهی ستاد عملیات فرات مرکزی در حشد شعبی، امروز (چهارشنبه) عملیات امنیتی پیش‌دستانه‌ای را پیش از آغاز اربعین حسینی انجام دادند.
سجاد الاسدی، مسئول ستاد عملیات فرات مرکزی در حشد شعبی عراق گفت: هدف از این عملیات بازرسی و پاکسازی کامل منطقه مورد نظر است.
الاسدی افزود: این عملیات طی مدت بیش از ۲۰ روز ادامه خواهد داشت و در همه مناطق در شمال بابل، شمال کربلا، غرب کربلا به سمت صحرای نجف اجرا خواهد شد و هدف از آن تامین امنیت کل حوزه استحفاظی است.
او ادامه داد: هماهنگی بالایی با نیروهای امنیتی وجود دارد و عملیات امروز با هماهنگی با پلیس فدرال، اطلاعات حشد شعبی، امنیت ملی و سازمان اطلاعات برای پیگرد افراد تحت تعقیب و دستگیری آنها انجام شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.