تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 39912

طولابی: سالن هفتم تیر تهران هم ستون دارد/ دو طرف ستون فضای خوبی برای تمرین کشتی است

طولابی: سالن هفتم تیر تهران هم ستون دارد/ دو طرف ستون فضای خوبی برای تمرین کشتی است

حسن طولابی رییس انجمن کشتی کارگری استان لرستان در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل افتتاح یک سالن کشتی در خرم آباد که به علت وجود دو ستون در میانه تشک کشتی حواشی زیادی به همراه داشته است، اظهار کرد: این سالن متعلق به مجموعه اداره کار و رفاه استان لرستان است. بنده برای کمک به

حسن طولابی رییس انجمن کشتی کارگری استان لرستان در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل افتتاح یک سالن کشتی در خرم آباد که به علت وجود دو ستون در میانه تشک کشتی حواشی زیادی به همراه داشته است، اظهار کرد: این سالن متعلق به مجموعه اداره کار و رفاه استان لرستان است. بنده برای کمک به رشد کشتی کارگری و تامین نیازهای کشتی‌گیران از آن‌ها درخواست کردم این سالن را در اختیار انجمن کشتی کارگری قرار دهند.  وقتی به آنجا رفتم دیدم سالن در حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ متر است و برای تمرین کشتی گیران فضای خوبی است که درخواست آن را به اداره کار ارائه کردم.
وی افزود: درست است که ۲ ستون در وسط تشک قرار دارد اما این سالن مخصوص آموزش و تمرین است و نه مسابقه. تشک کشتی این سالن با کمک خیرین و هزینه‌ای که شخصا پرداخت کردم، تامین شد و هم اینک آماده استفاده کشتی گیران است. متاسفانه شخصی که این تصویر را منتشر کرده فقط از یک زاویه اقدام به گرفتن عکس کرده است، در حالیکه در هر دو طرف ستون‌ها به راحتی ۲۰ کشتی گیر می توانند تمرین کنند. ما یک تشک ۱۲ در ۱۲ متر برای این سالن تهیه کردیم و مشکلی بابت تمرین کشتی‌گیران وجود ندارد.
رییس انجمن کشتی کارگری استان لرستان، تصریح کرد: بنده در روسیه هم سالن‌هایی را دیدم که برای آموزش و تمرین بودند و همه ستون داشتند. در وسط سالن هفت تیر تهران هم ستون قرار دارد. این سالن هم برای مسابقه نیست و با وجود قرار گرفتن ۲ ستون در میانه تشک، برای تمرین و آموزش مناسب خواهد بود. این مجوعه استخر و سالن بدنسازی هم دارد اما همه توجهات معطوف به این دو ستون شده است.
طولابی در پایان، گفت: هدف همه ما کمک به کشتی به عنوان ورزش اول و پرافتخار کشتی است و جامعه کشتی کارگری استان لرستان قطعا از فضای این سالن برای تمرین و کسب آمادگی بهترین استفاده را خواهد برد. علیرضا دبیر همیشه می‌گوید هر شهر باید یک سالن کشتی هر چند کوچک هم شده داشته باشد. خب ما هم هدفمان این بود که برای کشتی کارگری در لرستان قدمی برداشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.