تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 34605

صیانت از تمامی املاک شهرداری تهران/شهرداری تهران خام‌فروشی ندارد

صیانت از تمامی املاک شهرداری تهران/شهرداری تهران خام‌فروشی ندارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، لطف اله فروزنده در نشست معاونین، مدیران سازمان املاک و مدیران املاک مناطق شهرداری تهران، افزود: متعاقب بخشنامه شهردار تهران مبنی بر شناسایی، مستند سازی و در نهایت مولد سازی املاک متعلق به مردم شهر تهران که امانتی در دست ما در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، لطف اله فروزنده در نشست معاونین، مدیران سازمان املاک و مدیران املاک مناطق شهرداری تهران، افزود: متعاقب بخشنامه شهردار تهران مبنی بر شناسایی، مستند سازی و در نهایت مولد سازی املاک متعلق به مردم شهر تهران که امانتی در دست ما در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی برای خدمت به شهروندان است؛ تعیین تکلیف وضعیت املاک شهر تهران در دست اشخاص غیر در دستور کار است.
وی به جایگاه ویژه املاک در مدیریت شهری اشاره و اظهار کرد: هم اکنون املاک یکی از مهم ترین دارایی های شهرداری تهران است که می‌تواند با مولدسازی درآمد قابل توجهی را کسب کند و صیانت از املاک شهرداری صیانت از حق وحقوق شهر و شهروندان است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر شناسایی املاک شهرداری تهران تاکید کرد و افزود: افق ما در این زمینه بسیار روشن است، زیرا با این اقدام  هیچ ملک رها شده ای در مجموعه شهرداری وجود نخواهد داشت و نسبت به شناسایی تمامی املاکی که طی دوره های گذشته در اختیار مجموعه‌های مختلف غیر از شهرداری قرار گرفته است؛ مجدانه عمل خواهیم کرد.
فروزنده گفت: در این دوره از مدیریت جدید شهری توانستیم اقدامات و برنامه های شهرداری را به خوبی به مردم منعکس کنیم تا شهروندان تحول و اقدامات خوبی که در حال روی دادن است را حس کنند.
 معاون شهردار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری تهران خام‌فروشی ندارد، تصریح کرد: نگاهمان در مدیریت شهری جدید این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده ۵ برود، پیش از فروش یا واگذاری، فرآیندی را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و پس از ارزیابی ارزش ملک، با شرایط جدید بارگذاری شده، برای لیست فروش آماده و جهت مشارکت از آن استفاده شود.
وی با اشاره به توجه مدیریت شهری به مقوله مسکن کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد: همه مناطق مکلف هستند در همین راستا با برنامه ها و سیاست های شهرداری تهران، همراهی داشته باشند.   
رویکرد مدیریت شهری، رویکرد تحولی است
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره اینکه در حال حاضر رویکرد مدیریت شهری، رویکرد تحولی است، افزود: سیاست ما این است از فرصت‌ها به نحو شایسته ای در راستای گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش خطوط مترو  استفاده کنیم.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، فروزنده در ادامه با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی بیان کرد: جلب مشارکت های مردمی در اداره شهر یک ضرورت است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.