تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3132

صادقی: ارتباط خوبی بین هندبالیست‌ها و سرمربی برقرار است/ فرناندز می‌خواهد همه چیز روی اصول باشد

صادقی: ارتباط خوبی بین هندبالیست‌ها و سرمربی برقرار است/ فرناندز می‌خواهد همه چیز روی اصول باشد

کیوان صادقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: شرایط خدا را شکر خوب است. باید جلوتر برویم تا ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر ۲۴ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم.  مدیر فنی تیم‌ملی هندبال مردان در خصوص شرایط

کیوان صادقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: شرایط خدا را شکر خوب است. باید جلوتر برویم تا ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر ۲۴ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. 

مدیر فنی تیم‌ملی هندبال مردان در خصوص شرایط اردوها با حضور سرمربی خارجی گفت: سرمربی اسپانیایی کم کم نسبت به بازیکنان شناخت پیدا می‌کند و این شناخت سبب خواهد شد به هدف مدنظر برسیم. مانوئل مربی با دانشی است که با شناخت جلو می‌رود. نمی‌توان اکنون در مورد اهداف صحبت کرد اما از نظر شخصیتی مانوئل بسیار با شخصیت است و سطح بالایی دارد. این طور پیش می رویم تا به هدفمان برسیم. اکنون نمی‌توانیم بگوییم به کجا خواهیم رسید و فعلا تمرینات پایه ای و بیشتر به سبب شناخت بازیکنان است. می‌خواهد ببیند بازیکنان می‌توانند خواسته‌هایش را برآورده کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی که همیشه به سبب ارتباط سرمربی خارجی با بازیکنان وجود داشت برطرف شده است گفت: بله ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و مربی صورت گرفته است. فرناندز به دنبال این است که خواسته‌های بازیکنان را برآورده و رابطه خوبی با آنها برقرار کند. او سعی دارد همه چیز روی اصول باشد و اعتماد بین کادر و بازیکنان و برعکس وجود داشته باشد. 

وی همچنین در خصوص حضور لژیونرها در اردوهای تیم ملی هندبال گفت: فعلا که داشته‌های داخلی همین بازیکنان هستند. لژیونرها هم فعلا درگیر تمرینات و مسابقات باشگاهی‌شان هستند. اینکه در تاریخ تعطیلات فدراسیون جهانی اگر بتوانند اضافه شوند که به اردو خواهند آمد اگر که نه تلاش این است که در اردوی آخر اضافه شوند. اگر هم که نیامدن، نتوانستند یا آسیب داشتند که باید با همین تیم داخلی کار کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت: زمان کم نیست. خودم معتقدم که هر چه اکنون کار کنیم بعد به خاطر لیگ بین تمرینات وقفه می افتد و بازیکن کاری که باشگاهش بخواهد را دوباره انجام می‌دهد. فکر می‌کنم تمرینات ماه‌های آخر خیلی سخت باشد اکنون بیشتر روی شناخت و رابطه‌ها بیشتر تمرکز می‌کنیم و در مراحل بعدی بیشتر روی تاکتیک و تکنیک بازیکنان کار خواهیم کرد. اکنون تا آذر ماهی ۱۰ روز تمرین داریم و قطعا ۴۰ روز آخر و اردوی برای تمرین تکنیک و تاکتیک مناسب تر است. در آن اردو امیدواریم که هم به هماهنگی کامل برسیم و هم بازی دوستانه داشته باشیم و برای مسابقات آماده شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.