تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 30616

شهرستان «کوهسرخ» خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

شهرستان «کوهسرخ» خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون شهرستان کوهسرخ به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در وضعیت قرمز قرار دارد. رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون شهرستان کوهسرخ به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در وضعیت قرمز قرار دارد.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد و ۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی با وضعیت نارنجی در خراسان رضوی نداریم.
وی بیان کرد: هم اینک مشهد و شهرستان‌های باخرز، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، چناران، گلبهار، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، ششتمد، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، میان جلگه و خوشاب در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
پهلوان گفت: شهرستانهای با وضعیت آبی کرونایی در استان خراسان رضوی شامل بینالود، تایباد، خواف، خوشاب، داورزن و صالح آباد هستند.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامدهای آن جلوگیری شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.