تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 43489

شهردار کفرشوبا: اسرائیل با پخش بروشورها قصد هدف قرار دادن این شهرک دارد

شهردار کفرشوبا: اسرائیل با پخش بروشورها قصد هدف قرار دادن این شهرک دارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، قاسم القادر، شهردار کفرشوبا گفت: نیروهای حزب‌الله از یک دوره طولانی است که در داخل شهرک کفرشوبا نیستند. از آنها خواسته‌ایم که در این شهرک حضور نداشته باشند و از داخل کفرشوبا حمله انجام ندهند و آنها به این مساله پایبند بودند. دشمن از قواعد حزب‌الله یا

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، قاسم القادر، شهردار کفرشوبا گفت: نیروهای حزب‌الله از یک دوره طولانی است که در داخل شهرک کفرشوبا نیستند. از آنها خواسته‌ایم که در این شهرک حضور نداشته باشند و از داخل کفرشوبا حمله انجام ندهند و آنها به این مساله پایبند بودند. دشمن از قواعد حزب‌الله یا قواعد نظامی خارج از این شهرک اطلاع دارد و غیرنظامیان از یک دوره طولانی است که با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل)، حزب‌الله و تمام طرف‌ها برای دور کردن ساکنان از نزاع در جنوب همکاری می‌کنند.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی گفت: ما امروز با انداختن بروشورهای هشدار از سوی رژیم صهیونیستی در کفرشوبا غافلگیر شدیم. این نشان می‌دهد که این رژیم می‌خواهد این شهرک را هدف قرار دهد. در حال حاضر حدود ۳۰ الی ۴۰ خانواده در این شهرک زندگی می‌کنند. وضعیت امنیتی در این شهرک همچنان در راستای قواعد درگیری است. در روزهای نخست حملات دو منزل بمباران شدند، اما بعد از آن حمله‌ای به منازل صورت نگرفت. ساکنان این شهرک فکر می‌کنند که وضعیت امنیتی باثبات است و هیچ‌گونه حمله‌ای در داخل این شهرک صورت نمی‌گیرد. حملاتی در اطراف کفرشوبا صورت گرفته‌است و اکنون ما نگران این هستیم این بروشورها نشان دهنده قصد آنها برای حمله به شهرک باشند.
در این بروشورها نسبت به فعالیت‌های حزب‌الله لبنان و پنهان شدن نیروهای حزب‌الله در مناطق غیرنظامی هشدار داده شده‌است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.