تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 24874

شهادت یک فلسطینی در قدس پس از عملیات علیه پلیس اسرائیل/ محاصره نابلس برداشته شد

شهادت یک فلسطینی در قدس پس از عملیات علیه پلیس اسرائیل/ محاصره نابلس برداشته شد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، دو نیروی پلیس این رژیم در عملیات صبح امروز یک جوان فلسطینی در بخش قدیمی شهر قدس زخمی شدند. به گفته برخی منابع محلی و شاهدان عینی، این فلسطینی با سلاح سرد به نیروهای پلیس اسرائیل حمله کرده

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، دو نیروی پلیس این رژیم در عملیات صبح امروز یک جوان فلسطینی در بخش قدیمی شهر قدس زخمی شدند.
به گفته برخی منابع محلی و شاهدان عینی، این فلسطینی با سلاح سرد به نیروهای پلیس اسرائیل حمله کرده و دو تن از آنها را زخمی کرد اما در ادامه هدف تیراندازی آنها قرار گرفت و به شهادت رسید.
مرکز اوقاف اسلامی قدس نیز اعلام کرد، پلیس رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های مسجد الاقصی را مسدود کرد.
شبکه الجزیره نیز گزارش داد، پلیس اسرائیل بر تعداد نیروهای خود در بخش قدیمی شهر قدس افزود و پس از این عملیات تمامی ورودی‌های مسجد الاقصی را بست.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های شب گذشته در کرانه باختری اشغالی ۱۴ فلسطینی را بازداشت کرد.
محاصره نابلس برچیده شد
همچنین به گفته برخی منابع فلسطینی، ارتش اسرائیل تنها چند ساعت مانده به سفر هیئتی از کنسول‌ها و سفرای کشورهای اروپایی به نابلس همراه با محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، شروع به بازگشایی ورودی‌های شهر نابلس کرد.
این در حالی است که ارتش اسرائیل از ۲۳ روز قبل یعنی ۱۱ اکتبر گذشته در پی کشته شدن یکی از سربازانش در تیراندازی در غرب نابلس که گروه عرین الاسود مسؤولیت آن را بر عهده گرفت، ورودی‌های این شهر را مسدود کرده بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.