تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 45158

شرایط برای بانوان والیبالیست خوب نیست/ روند رو به جلویی داریم

شرایط برای بانوان والیبالیست خوب نیست/ روند رو به جلویی داریم

فرزانه زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال اکثر تیم‌ها دیر توانستند تیم خود را تشکیل دهند و نیم فصل اول شاهد بازی‌های خوبی نبودیم و با پخش شدن بازیکنان در تیم‌های دیگر هماهنگی لازم را نداشتیم، اظهار کرد: با توجه به جوان بودن تیم ما، بازیکنان با استعدادی داریم که در

فرزانه زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال اکثر تیم‌ها دیر توانستند تیم خود را تشکیل دهند و نیم فصل اول شاهد بازی‌های خوبی نبودیم و با پخش شدن بازیکنان در تیم‌های دیگر هماهنگی لازم را نداشتیم، اظهار کرد: با توجه به جوان بودن تیم ما، بازیکنان با استعدادی داریم که در آینده می‌توانند از بهترین‌ها باشند و به تیم ملی نیز کمک کنند. عملکرد تیم ما نسبت به شروع فصل پیشرفت بسیار خوبی داشته و در حال حاضر به جلو حرکت می‌کند. 
وی ادامه داد: هرسال در جدول رده‌بندی اول تا سوم تیم‌ها مشخص بود ولی امسال اکثر دوستان به غیر از تیم سایپا که در تیم‌های دیگر پخش شدند، شرایط تیم‌ها پایاپای و رقابت‌ها نزدیک به یکدیگر بوده است. 
کاپیتان ذوبی‌ها با بیان اینکه هرچه اسپانسر بیشتر، کیفیت لیگ بالاتر می‌رود و سطح لیگ می‌تواند به تیم ملی کمک کند، افزود: اگر هرسال اسپانسر نباشد باعث بی‌کیفیت بودن لیگ می‌شود و اردوهای برون مرزی نداریم که تجربه ما بازیکنان بیشتر شود و خیلی به تیم‌ها نمی‌توان کمک کرد. وقتی لیگ پویا نداشته باشیم و نتوانیم با توجه به اقتصاد و بودجه باشگاه بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم و برنامه‌ریزی رو به پیشرفت نباشد و فرصت به بازیکنان و مربیان داده نشود شرایط برای بانوان خوب نیست.
زارعی با اشاره به اینکه برای آینده زندگی ورزشی خود فکر می‌کنم اما همچنان می‌خواهم بازیکن باشم، تاکید کرد: از ۱۵سالگی با ذوب آهن بودم و مانند خانواده است و هیچ شک و تردیدی در آن نیست. شرایط ذوب آهن برای من خوب بوده چرا که شماره۱۷ نیز بی تاثیر نبوده است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.