تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 36084

سینا خلیلی قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان شد

سینا خلیلی قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان شد

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در ترکیه، نمایندگان ایران صاحب یک مدال طلا و یک برنز شدند. در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر ساموئل سدلاک از اسلواکی را مغلوب کرد. او در دور دوم با نتیجه پنج بر یک

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در ترکیه، نمایندگان ایران صاحب یک مدال طلا و یک برنز شدند.
در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر ساموئل سدلاک از اسلواکی را مغلوب کرد. او در دور دوم با نتیجه پنج بر یک ولادیمیر آزاریان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه یازده بر دو میرزاآقا آخوندوف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. خلیلی در این دیدار با نتیجه هشت بر دو مانوئل واگین از آلمان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر ماگومدعلی باخراچیف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۴۸ کیلوگرم سام سیار پس از استراحت در دور اول در دور دوم روپش از هند را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت. او در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر چهار عبدالمالیک جلال‌الدینف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. سیار در این مرحله با نتیجه هشت بر هشت مغلوب پائول کنی از آمریکا شد و به دیدار رده‌بندی رفت. سیار در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر عظیم بردی آشیرگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا تیموری‌زاد در دور نخست با نتیجه دو بر یک مغلوب مارکوس بلازی از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. تیموری‌زاد در این گروه با نتیجه یازده بر صفر عزت بردی آشیرگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر عبیداله ایتایف از فرانسه را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت اما در این دیدار با نتیجه چهار بر چهار مقابل ساموئل گئورگیان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.