تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 31587

سوتی خنده‌دار در NBA

سوتی خنده‌دار در NBA

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، لس‌آنجلس لیکرز در اولین بازی پلی‌آف مقابل گلدن استیت واریرز پیروز شد. در جریان بازی، آنتونی دیویس اشتباهی نادر را مرتکب شد و به اشتباه یک پرتاب دو امتیازی را وارد سبد خودی کرد. آنتونی دیویس ملقب به «آقای ابرو» با ۳۰ امتیاز و ۲۳ ریباند، عملکردی عالی

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، لس‌آنجلس لیکرز در اولین بازی پلی‌آف مقابل گلدن استیت واریرز پیروز شد. در جریان بازی، آنتونی دیویس اشتباهی نادر را مرتکب شد و به اشتباه یک پرتاب دو امتیازی را وارد سبد خودی کرد.
آنتونی دیویس ملقب به «آقای ابرو» با ۳۰ امتیاز و ۲۳ ریباند، عملکردی عالی در دیدار مقابل گلدن استیت وریرز داشت. فوق ستاره ۳۰ ساله در این دیدار لحظه‌ای عجیب ایجاد کرد: پس از پرتاب استفن کری، دیویس ریباند را در سبد خودی انداخت!
البته این دو امتیاز رسماً به حریفش کوان لونی تعلق گرفت اما دیویس به‌وضوح با دستانش روی توپ بود و مسئول سبد بود تا نتیجه را ۷۳- ۷۳  کند. این بازیکن ۳۰ ساله بعد از سوتی خود پوزخند زد و سرش را تکان داد. در نهایت لیکرز  ۱۱۷ بر ۱۱۲ پیروز شد تا این اشتباه تاثیری در نتیجه نداشته باشد.

دیویس بعد از این دیدار گفت: هیچ دیداری برابر گلدن استیت آسان نیست. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و بازی برابر این تیم دشوار است. این برد یک افزایش اعتمادبه‌نفس برای ماست اما می‌دانیم که تیم‌مان چه توانایی‌هایی دارد.
در این دیدار دنیس شرودر، ملی‌پوش آلمانی، نیز درخشش خیلی خوبی داشت و با ۱۹ امتیاز عملکرد خوبی در این مسابقه داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.