تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 9324

سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی کارنامه مقصودلو در رقابت‌های سریع

سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی کارنامه مقصودلو در رقابت‌های سریع

به گزارش ایسنا، ‌پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران با حضور در رقابت‌های تاتا استیل توانست به سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی دست پیدا کند. مقصودلو که در رقابت‌های سریع  با ریتینگ ۲۵۱۶ حضور داشت توانست دو نماینده هند و یک نماینده ویتنام را شکست دهد.   باتوجه به نتایج کسب شده ملی

به گزارش ایسنا، ‌پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران با حضور در رقابت‌های تاتا استیل توانست به سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی دست پیدا کند. مقصودلو که در رقابت‌های سریع  با ریتینگ ۲۵۱۶ حضور داشت توانست دو نماینده هند و یک نماینده ویتنام را شکست دهد.  

باتوجه به نتایج کسب شده ملی پوش شطرنج ایران ۴.۵ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را به دست آورد و موفق شد در رده هفتم مسابقات سریع بایستد. لوون آرونیان، شطرنج باز مطرح ارمنستانی که در این رقابت‌ها حضور داشت عملکرد ضعیفی داشت و با ۵.۵ امتیاز در رده دوم ایستاد. آرونیان با عملکرد ضعیف خود ۱۵ واحد ریتینگ زنده از دست داد!

آرجون اریگایسی، شطرنج باز جوان هندی در کمال ناباوری قهرمان این رقابت‌ها شد. این شطرنج باز با ریتینگ ۲۳۲۳، شش و نیم امتیاز به دست آورد در رده اول قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مسابقات شطرنج تاتا استیل یک مسابقه ۱۰ نفره بود که در کتابخانه ملی هند در کلکته برگزار شد. قرار است شطرنج بازان از فردا (شنبه) در رقابت‌های برق‌آسا بار دیگر به مصاف هم بروند. باید دید که مقصودلو با ریتینگ برق آسا ۲۶۰۱ چه نتیجه‌ای در این مسابقات خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.