تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 42265

سهم پرستاران از آزمون استخدامی مشخص شد

سهم پرستاران از آزمون استخدامی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد. به گفته سیف الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، در آزمون امسال ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می‌شوند، که از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گفته سیف الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، در آزمون امسال ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می‌شوند، که از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی، به کار گرفته می‌شوند.
وی افزود: نیاز حداقلی وزارت بهداشت ۷۵ هزار نیروی جدید بود که تلاش می‌کنیم مابقی مجوزهای مورد نیاز را طی یک یا چند مرحله از سازمان‌های ذی‌ربط اخذ کنیم.
در همین حال، احمد جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، با بیان اینکه ۲۰ درصد از مجموع نمرات آزمون استخدامی به ارزیابی شایستگی‌های نیروهای جدید اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: این ارزیابی‌ها در قالب کانون ارزیابان وزارت بهداشت انجام خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم روحیه خدمت به مردم و مسئولیت پذیری، اینها را در کنار شایستگی، تخصص و تعهد از مورادی دانست که در ارزیابی شایستگی‌های نیروهای جدیدالاستخدام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بر اساس آنچه که عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، تا پیش از این اعلام کرده بود مبنی بر اینکه در حدود ۱۲ هزار پرستار در بخش بالین و بهداشت، از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد؛ حالا بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفته است که ۱۴ هزار نفر در این آزمون از گروه پرستاری پذیرفته شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.