تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 41075

سقوط شدید محبوبیت نتانیاهو و حزبش در اراضی اشغالی

سقوط شدید محبوبیت نتانیاهو و حزبش در اراضی اشغالی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نتایج نظرسنجی تازه روزنامه عبری «معاریو» نشان می‌دهد که تنها ۲۷ درصد از ساکنان اراضی اشغالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را گزینه‌ای مناسب برای تصدی این منصب می‌دانند. در مقابل، ۴۹ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی باور دارند که «بنی گانتس»، رهبر ائتلاف اپوزیسیون «آبی و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نتایج نظرسنجی تازه روزنامه عبری «معاریو» نشان می‌دهد که تنها ۲۷ درصد از ساکنان اراضی اشغالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را گزینه‌ای مناسب برای تصدی این منصب می‌دانند.
در مقابل، ۴۹ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی باور دارند که «بنی گانتس»، رهبر ائتلاف اپوزیسیون «آبی و سفید» برای نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی گزینه‌ای بهتر از نتانیاهو است.
این نظرسنجی با حضور ۵۲۲ تن از ساکنان اراضی اشغالی برگزار شده و ضریب خطای آن ۴.۳ درصد است.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که در پی حمله رژیم صهیونیستی به غزه و همچنین شکست این رژیم در مقابله با عملیات طوفان الاقصی، محبوبیت حزب حاکم لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو سقوط فاحشی داشته است.
حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.
حمله ناگهانی نیروهای مقاومت فلسطین در پانزدهم مهرماه به سرزمین‌های اشغالی موجب کاهش محبوبیت بنیامین نتانیاهو و کابینه تحت امرش شد. علاوه بر این ممانعت، این چهره از پذیرش هرگونه مسئولیت برای شکست در عملیات طوفان الاقصی موجب شد تا محبوبیت او کاهش مضاعفی داشته باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.