تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 34305

سرمربی فرانسه: نبود سرمربی و برخی بازیکنان ایران ناامیدکننده است

سرمربی فرانسه: نبود سرمربی و برخی بازیکنان ایران ناامیدکننده است

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۱۴ تیر ماه در چارچوب هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه خواهد رفت. آندره جیانی سرمربی تیم فرانسه درخصوص این دیدار اظهار کرد: فردا مسابقه سختی پیش رو خواهیم داشت به این دلیل که رقابت‌های

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۱۴ تیر ماه در چارچوب هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه خواهد رفت. آندره جیانی سرمربی تیم فرانسه درخصوص این دیدار اظهار کرد: فردا مسابقه سختی پیش رو خواهیم داشت به این دلیل که رقابت‌های لیگ ملت‌هاست و بهترین بازیکنان و تیم‌های جهان در این مسابقات حضور دارند. البته کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم فردا در مسابقه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو  تیم خواهد بود.
وی افزود: درست است که تیم شما کامل نیست اما این اهمیتی ندارد. مهم ترین موضوع این است که تیم و کار گروهی تعیین کننده‌تر از بازیکن است.
جیانی با تاکید بر اهمیت مسابقه با ایران در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: این مسابقه برای فرانسه بسیار اهمیت دارد چرا که ما یک فرصت بزرگ داریم تا در این مسابقه مهم بازی خوبی داشته باشیم. نیازمند پیروزی هستیم و شانس اندکی برای صعود داریم. باید در تمام چهار مسابقه خود پیروز شویم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.