تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر : 50550

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند

سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین معتقد است ایران جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد. بحرین به دنبال این شکست از صعود به مرحله حذفی بازماند.
رافائل فوگاگرو سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین که در تیم‌های سپاهان و گیتی پسند سابقه مربیگری دارد در پایان این بازی در خصوص شناختش از تیم ملی ایران گفت: فوتسال ایران را دنبال می‌کنم و با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این مساله خیلی به آنالیز ما از تیم ایران و براورد ما از این بازی کمک کرد.
او در خصوص دیدار نخست تیمش برابر کویت که با شکست ۲ بر یک همراه شد گفت: فکر می‌کنم که عملکردم ما در دیدار نخست هم خوب بود و گل‌هایی که دریافت کردیم از روی ضدحملات بود و بیشتر بدشانسی آوردیم.
او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی هستند ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این تورنمنت تیم‌ها خیلی به نزدیک هستند اما ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.
وی در پایان به شرایط لیگ بحرین پرداخت و گفت: لیگ بحرین ۴۰ روز طول می‌کشد و همین مساله کار را برای بازی‌ها و قراردادها سخت می‌کند و اگر لیگ به صورت متداوم برگزار شود پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.