تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 40971

سرانجام آرزوی فیزیوتراپیست های کشور محقق شد

سرانجام آرزوی فیزیوتراپیست های کشور محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ابراهیمی، روز چهارشنبه در اولین روز از برگزاری سی و چهارمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، گفت: بالاخره روزی که در انتظار آن بودیم، فرا رسید و ما شاهد به ثمر رسیدن آرزوی فیزیوتراپیست ها برای ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور هستیم. وی افزود:

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ابراهیمی، روز چهارشنبه در اولین روز از برگزاری سی و چهارمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، گفت: بالاخره روزی که در انتظار آن بودیم، فرا رسید و ما شاهد به ثمر رسیدن آرزوی فیزیوتراپیست ها برای ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور هستیم.
وی افزود: ما از سال ۱۳۸۶ به دنبال ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور بودیم که در دولت‌های مختلف این اتفاق رخ نداد و سرانجام در این دولت محقق شد.
ابراهیمی با اشاره به تلاش‌های بهرام عین‌اللهی در زمان حضور در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت: در نامه‌ای به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، ضرورت تشکیل و پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، مطرح شد.
وی با عنوان این مطلب که برای ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی تحت فشار بودیم، افزود: صادقانه بگویم که در شورای عالی آموزش وزارت، آقایان حسن زاده و باقری فرد، اصرار به ایجاد این رشته داشتند.
ابراهیمی افزود: فیزیوتراپی، رشته‌ای است که به درد مردم می‌خورد و باید برای ارتقای سطح کمی و کیفی آن، تلاش کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.