تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13408

ستایش و تقدیر از خاندان اون در یخبندان

ستایش و تقدیر از خاندان اون در یخبندان

به گزارش ایسنا، رسانه‌های دولتی کره شمالی تصاویری از ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در کنار دیگر مقامات ارشد و صدها نفر از شرکت کنندگان در دمای بسیار سرد بیرون را منتشر کردند که به سخنرانی درباره پدرش رهبر سابق کره شمالی در روز سه شنبه گوش می‌دهند. اگرچه کره شمالی ادعا می

به گزارش ایسنا، رسانه‌های دولتی کره شمالی تصاویری از ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در کنار دیگر مقامات ارشد و صدها نفر از شرکت کنندگان در دمای بسیار سرد بیرون را منتشر کردند که به سخنرانی درباره پدرش رهبر سابق کره شمالی در روز سه شنبه گوش می‌دهند.

ستایش و تقدیر از خاندان اون در یخبندان
اگرچه کره شمالی ادعا می کند که کیم جونگ ایل در یک مکان مخفی در نزدیکی سامجیون در سال ۱۹۴۲ به دنیا آمده است، اطلاعات شوروی نشان می دهد که او در واقع در شرق روسیه متولد شده است.

برخی از ناظران کره شمالی، با مقایسه این جشن با رویدادهای گذشته، گفته‌اند کیم و سایر مقامات روی صحنه ممکن است از بخاری برای گرم نگه داشتن استفاده کرده باشند.

ستایش و تقدیر از خاندان اون در یخبندان

ستایش و تقدیر از خاندان اون در یخبندان

سخنرانی برای تجلیل از خانواده کیم حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید و در این مدت شرکت کنندگان بدون دستکش یا پوشش گوش بودند. به گزارش رسانه های دولتی، ری ایل هوان، مقام ارشد کره شمالی، کیم جونگ ایل را به دلیل به چالش کشیدن “امپریالیست های آمریکا” و ارائه “سنگ بنا” و به جای گذاشتن “میراث انقلابی” برای کیم جونگ اون تمجید کرد.

رویدادی که در روز سه‌شنبه برگزار شد، اولین “جلسه ملی”، از ژوئیه ۲۰۱۹ بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.