تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 44006

ستاره‌های تاثیرگذار گروه سوم جام ملت‌های آسیا

ستاره‌های تاثیرگذار گروه سوم جام ملت‌های آسیا

به گزارش ایسنا، تا آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر زمان زیادی باقی نمانده است. این رقابت‌ها قرار است ۲۲ دی به میزبانی قطر آغاز شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از شانس‌های اصلی کسب  عنوان قهرمانی است. ایران در گروه سوم با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است. روزنامه الجزیره قطر

به گزارش ایسنا، تا آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر زمان زیادی باقی نمانده است. این رقابت‌ها قرار است ۲۲ دی به میزبانی قطر آغاز شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از شانس‌های اصلی کسب  عنوان قهرمانی است.
ایران در گروه سوم با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است.
روزنامه الجزیره قطر در گزارشی از چهار ستاره تاثیرگذار گروه سوم جام ملت‌های آسیا سخن به میان آورد که در میان آنها نام سردار آزمون از تیم ملی فوتبال ایران هم به چشم می‌خورد.
الجزیره نوشت: سردار آزمون از ایران، علی مبخوت از امارات و عدی الدباغ از فلسطین سه بازیکن شاخص گروه سوم هستند.
این روزنامه قطری درباره آزمون نوشت: او ۲۸ سال سن دارد و یکی از بازیکنان بااستعداد و شاخصی است که تیم ملی فوتبال ایران برای کسب چهارمین قهرمانی خود در آسیا امیدهای زیادی به درخشش او دارد. او در رم بازی می‌کند و لقب مسی ایرانی را یدک می‌کشد چرا که معمولا به خاطر پاس‌های گل، شم گلزنی بالا و دید خاصی که در میدان دارد برای تیمش چاره‌ساز است. ارزش این بازیکن طبق اعلام ترانسفر مارکت ۱۲ میلیون یورو است. او از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو است و آقای خاص درباره این بازیکن می گوید: آزمون از بازیکنانی است که من دوست دارم. او کیفیتی استثنایی دارد و می تواند بهتر هم شود.
الجزیره درادامه نوشت: آزمون در فصل جاری به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و در ۱۱ بازی  توانسته یک گل به ثمر رساند.
علی مبخوت
اماراتی‌ها امید زیادی به درخشش این بازیکن دارند. امارات در دور قبل جام ملت‌های آسیا به نیمه نهایی صعود کرد اما برابر قطر با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد. مبخوت با ۹ گل زده سومین گلزن تاریخ جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید و با رکورد علی دایی بهترین گلزن تاریخ این رقابتها تنها ۵ گل فاصله دارد. او در ۱۰۹ بازی برای تیم ملی فوتبال امارات ۸۴ گل به ثمر رسانده است. دقت در شوت زنی، تمرکز بالا و شم گلزنی مبخوت باعث شده ماشین گلزنی اماراتی‌ها به شمار آید.
هوانگ یانگ ۴۰ ساله از هنگ کنگ
با وجود آنکه پیرترین بازیکن تیم ملی هنگ کنگ است اما مهم‌ترین بازیکن این تیم هم به شمار می‌آید. او ۷۱ بازی ملی در کارنامه دارد که ۱۳ بازی آن در انتخابی جام ملت‌های آسیا است.
عدی الدباغ ۲۵ ساله از تیم ملی فلسطین
او یک گلزن و بازی‌ساز بااستعداد است که در تیم اسپورتینگ شارلوا بلژیک بازی می‌کند. او می‌تواند در کارهای هجومی کمک زیادی به فلسطین کند. عدی الدباغ در چند پست هجومی می‌تواند بازی کند. 
الدباغ در در ۱۸ بازی که برای تیم بلژیکی انجام داده ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم داده است. او ۲۹ بازی ملی در کارنامه دارد و توانسته ۱۰ گل هم به ثمر برساند. پیش بینی می‌شود که تعداد گل‌های مهاجم سابق اروکا پرتغال در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ افزایش پیدا کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.