تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 43717

سارق زورگیر در قائمشهر در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد

سارق زورگیر در قائمشهر در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی خادمی” اظهار کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته، در پی تماس با فوریت‌های پلیسی از سوی یک راننده تاکسی اسنپ مبنی بر  زورگیری از وی توسط فردی که به عنوان مسافر سوار خودروی او شده بود، موضوع در دستور کار

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی خادمی” اظهار کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته، در پی تماس با فوریت‌های پلیسی از سوی یک راننده تاکسی اسنپ مبنی بر  زورگیری از وی توسط فردی که به عنوان مسافر سوار خودروی او شده بود، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: برابر بررسی‌های همه جانبه، متهم در حین طی مسیر با تغییر مقصد اعلامی راننده خودرو را به بیراهه‌ای کشانده و طی مسافتی با تهدید و مجروح کردن راننده بوسیله چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است که پس از مواجهه با مقاومت راننده خودرو از محل متواری شد.
سرهنگ خادمی در ادامه اظهار کرد: با حضور ماموران در محل راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران در کمتر از ۳ ساعت سارق زورگیر را شناسایی و دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود در رویارویی با شاکی به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده  برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
کشف موادمخدر از سوداگران مرگ در جویبار
فرمانده انتظامی جویبار از کشف ۱۸۰۰ گرم موادمخدر تریاک و دستگیری ۲ نفرمتهم مر د و زن و توقیف یک دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ “عبداله اکبری” با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و در راستای طرح کنترل محور مواصلاتی ماموران به یک خودروی پیکان وانت با بار مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: ماموران پس از بازرسی از خودرو و بازرسی از ۲ سرنشین آن ۱۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند.
سرهنگ اکبری با تأکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، استمرار طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضایت مندی شهروندان و تحقق احساس امنیت را همواره سرلوحه کار پلیس دانست.
کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ “علی داداش تبار” درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابل موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهمان که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می‌کردند، شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ سوداگر مرگ ۹ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک خودرو پژو نیز توقیف شد .
سرهنگ داداش تبار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .
دستگیری فروشنده قرص‌های غیرمجاز در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری فردی که اقدام به فروش داروهای غیر مجاز می کرد خبر داد و گفت: ۷۷۰ عدد انواع قرص وآمپول های غیرمجاز در این عملیات  کشف شد.
سرهنگ “محسن سلیمانی” با تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح پیشگامان امنیت انتظامی در سطح حوزه استحفاظی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان موفق به کشف داروهای غیر مجاز شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ادامه داد: این کشفیات شامل۷۷۰ عدد انواع قرص و آمپول های غیرمجاز بوده است و دراین ارتباط یک نفر دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.
سرهنگ سلیمانی هشدار داد: افراد مراقب سلامت خود باشند و والدین مراقب فرزندان خود با توجه به اقتضاعات دوران نوجوانی و ماجراجویی که به دنبال تناسب اندام هستند و به باشگاه‌های پرورش اندام می روند از این مکمل‌ها استفاده نکنند و به‌دنبال ورزش‌های سالم باشند.
دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و۱۵ معتاد متجاهر در”نکا”
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و ۱۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ”قاسم عزیزی”در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر و روستاهای نکا به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی موفق شدند ضمن دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع موادمخدر و دستگیری۱۵ معتاد متجاهر،۲ خودرو ۴ موتورسیکلت متخلف را توقیف و ۵ سارق را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: طرح امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.