تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 11076

زمین اهدایی قهرمان پارالمپیک ایران گم شد‍!

زمین اهدایی قهرمان پارالمپیک ایران گم شد‍!

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، ادعا کرد: پس از بازگشت از بازیهای پارالمپیک توکیو طی مراسمی که با حضور استاندار لرستان، روسای هیات‌ها و مدیران کل استان برگزار شد، استاندار لرستان از من به خاطر کسب مدال طلای پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیزه با دادن یک قطعه زمین تجلیل به عمل آورد. وی گفت:

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، ادعا کرد: پس از بازگشت از بازیهای پارالمپیک توکیو طی مراسمی که با حضور استاندار لرستان، روسای هیات‌ها و مدیران کل استان برگزار شد، استاندار لرستان از من به خاطر کسب مدال طلای پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیزه با دادن یک قطعه زمین تجلیل به عمل آورد.

وی گفت: با وجود این که نزدیک به ۲ ماه است که پیگیر زمین اهدایی خود از سوی استاندار لرستان هستم، اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست و زمین اهدایی گم شده است!

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه، تصریح کرد: معلوم نیست زمین اهدایی در کدام قسمت لرستان واقع شده که هیچ کسی اطلاعی از آن ندارد. فکر کنم اهدای چنین زمینی در مراسم تجلیل به صورت فرمالیته و در حد وعده‌ بوده است.

امیری همچنین درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در مسابقات بین المللی فزاغ امارات، گفت: در شرایط آمادگی بسیار خوبی حتی نسبت به پارالمپیک توکیو قرار دارم و تلاشم کسب ۳ مدال نیزه، وزنه و دیسک در فزاغ امارات است. البته در  نیزه به دنبال رکوردشکنی و در دیسک و وزنه سعی دارم رکورد جدیدی را به ثبت برسانم.

وی درباره برنامه تمرینات خود اظهار کرد: در حال حاضر روزی ۳ ساعت تمرین پرتاب در صبح و ۳ ساعت کار بدنسازی، کششی، بارفیکس و هوازی بعدازظهر انجام می‌دهم، ضمن این که روزی ۴ کیلومتر ویلچررانی دارم تا در بهترین شرایط خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی فزاغ امارات آماده کنم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در پایان، گفت: هدف اصلی من شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین و رکوردشکنی جدید در نیزه و کسب مدال طلا در این بازیها است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.