تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 12536

کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در بردسیر کرمان

کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در بردسیر کرمان

افشین صالحی نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: از ابتدای امسال با مجاهدت های نیروی انتظامی شهرستان و تکاوران پایگاه شهید خواجویی در عملیات های مختلف که بعضی منجر به درگیری های مسلحانه بوده بیش از 7 تن انواع مواد مخدر کشف و 70 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است . این

افشین صالحی نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: از ابتدای امسال با مجاهدت های نیروی انتظامی شهرستان و تکاوران پایگاه شهید خواجویی در عملیات های مختلف که بعضی منجر به درگیری های مسلحانه بوده بیش از 7 تن انواع مواد مخدر کشف و 70 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است .
این مقام قضایی بیان کرد : در یکی از درگیری های مسلحانه صورت گرفته دو نفر از اشرار مسلح که یکی از آنها از سرباندهای مشهور انتقال مواد مخدر از شرق کشور به استان های مرکزی بوده است به هلاکت رسید و مقادیری سلاح و مهمات از آنها کشف و ضبط گردید .
وی ادامه داد: شهرستان بردسیر به لحاظ موقعیت جغرافیایی در محور ترانزیت مواد مخدر به مرکز و غرب کشور قرار گرفته است، بدین جهت این حوزه قضایی به طور جد درگیر مبارزه با مواد مخدر  شده است که جا دارد  ارتقاء امکانات نیروهای نظامی و انتظامی در جهت این مبارزه مستمر مورد توجه قرار گیرد. 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بیان کرد: از ابتدای سال سال جاری در رابطه با مبارزه با سوداگران مرگ 126 کیفرخواست از سوی دادستانی صادر و در جهت افزایش امنیت عمومی اماکن توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب شده  است.   
وی ضمن ضمن حمایت از مجموعه ضابطین فعال در امر مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از آنها  از همه دستگاه‌های مسئول درخواست کرد تا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری سهم خود را در اجرایی کردن سیاست های مبارزه با مواد مخدر با سرعت و دقت انجام نمایند .

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.