تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 35949

زمین‌گیر شدن افراد مسلح در خرم‌آباد

زمین‌گیر شدن افراد مسلح در خرم‌آباد

سرهنگ نبی‌اله قاسمی ۱۲ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در تعاقب درگیری‌های گذشته قصد تیراندازی به سمت منزلی واقع در محله گلدشت را دارند، بلافاصله ۲ اکیپ گشت انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرم به محل اعزام

سرهنگ نبی‌اله قاسمی ۱۲ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در تعاقب درگیری‌های گذشته قصد تیراندازی به سمت منزلی واقع در محله گلدشت را دارند، بلافاصله ۲ اکیپ گشت انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرم به محل اعزام شد.
وی افزود: به محض حضور مقتدرانه گشت‌های انتظامی در محل، سرنشینان مسلح خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به تیراندازی به سمت حافظان امنیت می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه ماموران اقدام به تعقیب مهاجمین مسلح کردند، افزود: این افراد مسلح مجددا اقدام به تیراندازی به سمت واحد گشت انتظامی مستقر در محور کمربندی کردند.
این مقام انتظامی شهرستان تصریح کرد: حافظان امنیت با قاطعیت و در یک اقدام متقابل، با رعایت قانون بکارگیری سلاح این افراد مسلح را زمین‌گیر که جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال، در بازرسی از خودرو آنان ۲ قبضه سلاح بکار رفته و چند فشنگ کشف شد.
سرهنگ قاسمی ضمن هشدار به مخلان امنیت گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد کنند بدانند پلیس با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.