تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
کد خبر : 35300

زلنسکی: ضدحمله علیه روسیه از آنچه که انتظار می‌رفته کندتر پیش می‌رود

زلنسکی: ضدحمله علیه روسیه از آنچه که انتظار می‌رفته کندتر پیش می‌رود

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از سی ان ان، زلنسکی گفت: ما برنامه داشتیم تا آن را در بهار آغاز کنیم اما این کار را نکردیم چراکه جنگ‌افزار، تسلیحات و تیپ‌های کافی دراختیار نداشتیم. منظورم از تیپ کسانی است که برای استفاده از این سلاح‌ها به طور مناسب آموزش دیده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از سی ان ان، زلنسکی گفت: ما برنامه داشتیم تا آن را در بهار آغاز کنیم اما این کار را نکردیم چراکه جنگ‌افزار، تسلیحات و تیپ‌های کافی دراختیار نداشتیم. منظورم از تیپ کسانی است که برای استفاده از این سلاح‌ها به طور مناسب آموزش دیده شده باشند.
وی ادامه داد: می‌توان گفت که درحال آن کمی آغاز دیرهنگام ما است. حقیقت این است که مسئله به روسیه زمان کافی داد تا از زمین‌های ما را مین‌گذاری کنند و چندین خط دفاعی تشکیل دهند.
زلنسکی افزود: آن‌ها قطعا زمان بیشتری از آنچه که نیاز داشتند، در اختیار داشتند. آن‌ها خطوط‌ شان را ساختند. آن‌ها مین‌های زیادی در زمین‌های‌مان داشتند. به همین خاطر سرعت ضدحمله پایین‌تر بوده است.
وی در انتها گفت: ما نمی‌خواهیم ملت، عوامل و خدمه‌های‌مان را از دست بدهیم. ما نمی‌خواستیم تجهیزات از دست بدهیم. به همین خاطر درخصوص اقدامات تهاجمی احتیاط به خرج داده شد. می‌توانم بگویم که داریم به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که اقدامات مربوطه سرعت بگیرند چرا که داریم از اراضی مین‌گذاری شده عبور می‌کنیم و در حال خنثی کردن آن‌ها هستیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.