تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 2296

رییس کمیته مسابقات هندبال: چک ضمانت برای قرارداد بازیکنان نیست/ پیگیر مطالبات ورزشکاران هستیم

رییس کمیته مسابقات هندبال: چک ضمانت برای قرارداد بازیکنان نیست/ پیگیر مطالبات ورزشکاران هستیم

مراد کرمی، رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که چرا تعدادی از بازیکنان هنوز از قراردادهای سال قبل‌شان طلبکار هستند دارند، آیا چک ضمانتی که فدراسیون از تیم‌ها و یا باشگاه‌ها قبل از لیگ دریافت می‌کند برای این موضوع نیست؟ گفت: از نظر قانون هر بازیکنی

مراد کرمی، رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که چرا تعدادی از بازیکنان هنوز از قراردادهای سال قبل‌شان طلبکار هستند دارند، آیا چک ضمانتی که فدراسیون از تیم‌ها و یا باشگاه‌ها قبل از لیگ دریافت می‌کند برای این موضوع نیست؟ گفت: از نظر قانون هر بازیکنی که پول خود را از تیم یا باشگاهش نگیرد، در نهایت فدراسیون رای داوری به بازیکنان می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به مراجع قضایی شکایت کنند و به پول خود برسند.

او افزود: شرایط در سال‌های گذشته هم به همین منوال بوده است. البته اکنون اکثر تیم‌ها تسویه کرده‌اند و تنها تعداد محدودی مانده‌اند. تلاش ما این است که با باشگاه‌ها هماهنگ باشیم و پول ورزشکاران پرداخت شود. لیگ این دوره هم از ۲۳ مرداد شروع خواهد شد.

کرمی در پاسخ به این سوال که پس چک ضمانتی که فدراسیون دریافت می‌کند برای چیست؟ گفت: آن چک برای مسائلی است که در شرایط مسابقات رخ دهد. آن چک در ارتباط با قرارداد بازیکنان نیست.

وی در ادامه در مورد این که تیم‌هایی که تسویه نکرده باشند اجازه حضور در لیگ را دارند یا خیر؟ گفت: طبق آیین نامه هر بازیکنی که نسبت به قراردادش مشکل و طلبی داشته باشد رای داوری به او می‌دهیم تا به مراجع قضایی شکایت کند اما ما امسال در فدراسیون پیگیر شده‌ایم تا ورزشکاران طلب خود را دریافت کنند.

کرمی درباره این که چه تعداد از تیم‌ها به بازیکنان‌شان بدهی دارند گفت: تیم ذوب آهن یکی از این تیم‌ها است که البته بازیکنانش را فراخوانده و درصدد رفع بدهی‌ها برآمده است و تنها یکی دو نفر مانده‌اند. تیم مس کرمان نیز تنها دو سه نفر شاید مانده باشد. سایر تیم‌ها به بازیکنان‌شان بدهی ندارند. 

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال درباره این که آیا در بخش زنان طلبی وجود دارد یا خیر؟ گفت: در بخش زنان هنوز کسی شکایت و یا اعتراضی برای ما نفرستاده است. 

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.