تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 41587

رکورد منفی لبران جیمز در NBA!

رکورد منفی لبران جیمز در NBA!

به گزارش ایسنا،‌ لبران جیمز فوق‌ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌انجلس لیکرز در لیگ NBA، رکوردهای بزرگ و زیادی را در ۲۱ سال دوران حرفه‌ای خود شکسته است، اما این بار یک رکورد منفی را به نام خود ثبت کرد. فوق ستاره ۳۸ ساله که لقب پادشاه را یدک می‌کشد، به نخستین بازیکن در تاریخ

به گزارش ایسنا،‌ لبران جیمز فوق‌ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌انجلس لیکرز در لیگ NBA، رکوردهای بزرگ و زیادی را در ۲۱ سال دوران حرفه‌ای خود شکسته است، اما این بار یک رکورد منفی را به نام خود ثبت کرد.
فوق ستاره ۳۸ ساله که لقب پادشاه را یدک می‌کشد، به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ NBA تبدیل شد که به رکورد ۵ هزار ترن اوور (از دست دادن توپ در جریان مسابقه) می‌رسد.
نکته مهم این رکورد آنجایی است که او نخستین بازیکن در تاریخ این رقابت‌ها است که به این تعداد از ترن‌اوور (turnover) می‌رسد. اسطوره‌هایی چون کریم عبدالجبار، با تعداد بازی بیشتر نسبت به لبران جیمز در تاریخ NBA، به این تعداد از ترن‌اوور نرسیده‌اند.

لبران جیمز چند روز قبل با گذر از ستاره‌هایی چون کوین ویلیس و جیسون تری به رتبه هشتم بیشترین تعداد بازی در تاریخ مسابقات NBA رسیده بود.

بیشتر بخوانید:                          رکوردی دیگر برای پادشاه بسکتبال جهان

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.