تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 14046

مربی حسن یزدانی: باجرانگ می خواست با من کار کند/ شاید کلاس مربیان تیم ملی از من بالاتر است

مربی حسن یزدانی: باجرانگ می خواست با من کار کند/ شاید کلاس مربیان تیم ملی از من بالاتر است

همت مسلمی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور باجرانگ پونیا آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم هند و دارنده مدال های برنز المپیک توکیو و نقره و برنز جهان، در مازندران، اظهار کرد: من ۹ ماه در کشور هند با کشتی گیران این کشور کار کردم و رابطه بسیار نزدیکی با همه و مخصوصا باجرانگ دارم. بر

همت مسلمی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور باجرانگ پونیا آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم هند و دارنده مدال های برنز المپیک توکیو و نقره و برنز جهان، در مازندران، اظهار کرد: من ۹ ماه در کشور هند با کشتی گیران این کشور کار کردم و رابطه بسیار نزدیکی با همه و مخصوصا باجرانگ دارم. بر همین اساس نیز او با بنده تماس گرفت و خواستار حضور مجدد من در این کشور شد اما به باجرانگ گفتم امکان این را ندارم. او تاکید داشت که می خواهم با شما کار کنم که گفتم اگر می خواهی باید به ایران بیایی و در نهایت نیز به مازندران آمد تا با او کار کنم.

مربی سازنده حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک کشتی ایران، افزود: قرار است کشتی گیر ۷۴ کیلوگرم هند نیز بزودی به ایران بیاید تا به همراه باجرانگ در خدمتشان باشم. همچنین همسر باجرانگ نیز به همراه پزشک چند روز دیگر به مازندران سفر می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که باجرانگ قرار است چه مدتی در جویبار مازندران بماند، گفت: انتخابی تیم ملی هندوستان قرار است یک ماه دیگر برگزار شود و البته احتمال تغییر زمان آن به دلیل شیوع کرونا نیز وجود دارد. باجرانگ و کشتی گیر ۷۴ کیلوگرم این کشور تا ۱۰ روز مانده به انتخابی در اینجا به تمرینات خود ادامه می دهند. در حال حاضر نیز باجرانگ در منزل بنده حضور دارد و تا هر زمان که مایل باشد بنده در خدمت آن ها خواهم بود. او در زمانیکه در هند بودم محبت زیادی به من داشت و حتی با مسئولان هند صحبت کرد پول ۳ ماه از مدت قرارداد من را که باقیمانده بود پرداخت کنند.

مسلمی با تاکید بر اینکه به کار خود ایمان دارد و حضور چهره پرافتخاری مثل باجرانگ برای کار با او، نشان دهنده عملکردش است، گفت: من روزی که با حسن یزدانی کار می کردم، می‌گفتم او روزی قهرمان المپیک می شود اما خیلی ها می خندیدند و باور نمی کردند. من به کار خودم اطمینان داشتم و دیدیم که یزدانی به چهره ای پرافتخار تبدیل شد. قطعا از تجربیات یزدانی نیز استفاده می کنم تا در مجموعه ورزشی وی، قهرمانان زیادی را برای کشتی پرورش دهیم.

مربی سازنده کشتی مازندران، درباره اینکه آیا صحبتی شده تا به کادر فنی تیم ملی در مسابقات پیش رو اضافه شود، خاطرنشان کرد: تاکنون پیشنهادی از سوی دکتر دبیر در اینباره به من نشده و البته من هم درخواستی نداشته ام. شاید دوستانی که در کادر فنی تیم ملی حضور دارند کلاسشان از امثال من که قهرمانانی مثل حسن یزدانی را تحویل کشتی داده ام، بالاتر است. اینکه کشتی گیری مثل باجرانگ از آن سمت دنیا به جویبار می آید خیلی با ارزش است. آنها که بالا نشسته اند باید این ها را ببینند و تصمیم بگیرند. من هیچوقت دنبال پول نبودم، پیشنهاد ماهیانه ۳۵ میلیون تومانی مربیگری در قم از سوی دکتر باویزان رودسری را رد کردم و گفتم برای کمک به کشتی بهتر است در شهر خودم کار کنم.

وی افزود: نمی دانم مربی که کشتی گیری مثل حسن یزدانی را تحویل کشتی ایران می دهد چرا در دوره رسول خادم دیده نشد و الان هم دیده نمی شوم. این برای من سوال است. ان‌شاء الله دکتر دبیر نیم نگاهی هم به این طرف ها داشته باشد.

مسلمی در پاسخ به این سوال که قرار است چه مبلغی از باجرانگ دریافت کند، خاطرنشان کرد: هدف اول من هیچوقت پول نبوده است. اگر خوب کار کنیم و هدفمان خیر باشد پول هم می آید. باجرانگ هر چقدر بابت پول به من گفت، من در جواب او نه گفتم. او انقدر معرفت دارد که من اصلا هیچ حرفی از پول نزدم. او مهمان من است و هر کاری بتواتم برایش انجام می دهم تا به موفقیت بیشتری برسد. من ۹ ماه آنجا بودم خیلی به من لطف و محبت داشت. الان هم قرار است در باشگاه یزدانی کار کنیم وگرنه قطعا به هند می رفتم. برنامه های زیادی برای این مجموعه داریم که فعلا نمی توانم بگویم. رابطه بین من و حسن پدر و فرزندی است و به همدیگر خیلی اطمینان داریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.