تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47021

رونمایی از حریف سایپا در فینال لیگ برتر والیبال زنان

رونمایی از حریف سایپا در فینال لیگ برتر والیبال زنان

به گزارش ایسنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده است، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، روزهای ۱۷ و ۲۳ بهمن با

به گزارش ایسنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده است، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، روزهای ۱۷ و ۲۳ بهمن با چهار دیدار پیگیری شد و تیم سایپا با دو برد متوالی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین فینالیست به دیدار نهایی راه یافت اما جدال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان تهران در دور رفت و برگشت یک بر یک مساوی شد تا دیدار سوم تعیین کننده فینالیست دوم لیگ برتر زنان باشد.
دیدار سوم دو تیم امروز (شنبه ۲۸ بهمن) در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار ‌شد و مهرسان سه بر یک فولاد مبارکه سپاهان شکست داد تا به عنوان حریف سایپا راهی دیدار فینال شود.
سپاهانی‌ها در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شدند تا در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند.
تیم مهرسان در مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان پنج بار به مصاف سپاهان رفت که حاصل آن سه شکست و دو پیروزی برای این تیم بود، اما برد دوم بسیار با اهمیت است زیرا مهرسانی‌ها را فینالیست کرد.
لیلی توکلی و شهناز برادران مهاجری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، جدال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان را نظارت کردند.
هدیه صابری و زهرا شیری نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
این مسابقه به مدت ۱۳۶ دقیقه طول کشید، ۳۰۰ تماشاگر داشت و مهسا صابری بازیکن شماره ۱۶ مهرسان در ست سوم کارت زرد از داور اول دریافت کرد.
دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۲ نیز به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای یکم، چهارم و هفتم اسفندماه به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:
سه‌شنبه یکم اسفند
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۲
رده‌بندی (رفت): فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۵
فینال (رفت): سایپا تهران – مهرسان تهران
جمعه ۴ اسفند
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۲
رده‌بندی (برگشت): ذوب‌آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۵
فینال (برگشت): مهرسان – سایپا تهران
در صورت نیاز به مسابقه سوم (دوشنبه هفتم اسفند)
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۲
رده‌بندی (رفت): فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۵
فینال (رفت): سایپا تهران – مهرسان تهران
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.