تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44751

روزهای حساس نفت آبادان؛ از جدایی عبدالله تا مسیر سخت انتخاب

روزهای حساس نفت آبادان؛ از جدایی عبدالله تا مسیر سخت انتخاب

نفت آبادان فصل بیست و سوم فوتبال را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد؛ مربی که فصل گذشته در شرایط سختِ نفتی‌ها ریسک کرد و با پذیرفتن هدایت این تیم در نهایت باعث شد که مهر بقا در لیگ برتر پای کارنامه آبادانی ها ثبت شود و او بازهم به کار خود در شهر آبادان

نفت آبادان فصل بیست و سوم فوتبال را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد؛ مربی که فصل گذشته در شرایط سختِ نفتی‌ها ریسک کرد و با پذیرفتن هدایت این تیم در نهایت باعث شد که مهر بقا در لیگ برتر پای کارنامه آبادانی ها ثبت شود و او بازهم به کار خود در شهر آبادان ادامه دهد. هر چند در فصل جاری لیگ برتر شرایط برای ویسی در این شهر اصلا خوب پیش نرفت.
به گزارش ایسنا، اگرچه ویسی به تیم جوان و تقریبا بومی که آماده لیگ برتر کرده بود، برای ثبت روزهای خود در خاطر مردم آبادان بسیار امیدوار بود اما هرچه از بازی ها پیش رفت علی رغم نوع بازی خوب نفت، این تیم در نتیجه گیری به ویژه کسب برد در بازی خانگی نتوانست موفق عمل کند. به نوعی که به نظر می رسید خود ویسی نیز تمرکزش را به دلیل فشار هواداران در بازی های خانگی از دست داده است. موضوعی که باعث شد، سه بازی مانده به پایان نیم فصل اول، ویسی تصمیم قطعی خود را برای جدایی در پایان نیم فصل بگیرد. البته این تصمیم در بازی معوقه با گل گهر رنگ قطعیت به خود گرفت و ویسی اعلام کرد “وقتی به مادرم فحش می‌دهند، دیگر جایز نیست بمانم.”
شکست سنگین برابر تراکتور در هفته پایانی نیم فصل اول، آخرین حضور ویسی روی نیمکت صنعت نفت آبادان بود و ویسی همان شب جدا شد تا مدیریت باشگاه از آن پس به فکر جایگزینی برای این مربی باشد. در ادامه نیز روند مذاکرات باشگاه با گزینه های مختلف از جمله یک مربی اروپایی و مربیان ایرانی چون منصوریان، نویدکیا، کمالوند و حتی فرهاد حمیداوی آغاز شد، هرچند روز گذشته مدیرعامل نفت آبادان اعلام کرد، پیشنهاد به حمیداوی برای سمت مدیرفنی است نه سرمربیگری در نفت.
نفت فصل گذشته روزهای طلایی و مهمی را به دلیل مشکلات همیشگی و تغییرات مکرر در راس کادرفنی از دست داد ولی اکنون مدیریت جوان باشگاه نفت برای این که امسال نیز این تیم به دلیل انتخاب های اشتباه به بیراهه نرود و در ادامه لیگ به ساحل امن برسد و کارش برای بقا به رقم خوردن معجزه کشیده نشود، در حال انتخاب بهترین گزینه برای هدایت صنعت نفت است زیرا هر لغزش در انتخاب سرمربی، دورباطل هر ساله در صنعت نفت خواهد بود.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.