تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49010

برگزاری جشن نوروز در سفارت ایران در پکن

برگزاری جشن نوروز در سفارت ایران در پکن

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر محسن بختیار سفیر ایران در چین طی سخنانی در این مراسم گفت: ایران به تقویت رفت و آمدها بین احزاب و سازمان‌های سیاسی و همچنین پیشرفت مشارکت جامع راهبردی ۲ کشور اهمیت می‌دهد. سفارت ایران در چین مایل است در این راستا نقش مثبت خود را

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر محسن بختیار سفیر ایران در چین طی سخنانی در این مراسم گفت: ایران به تقویت رفت و آمدها بین احزاب و سازمان‌های سیاسی و همچنین پیشرفت مشارکت جامع راهبردی ۲ کشور اهمیت می‌دهد. سفارت ایران در چین مایل است در این راستا نقش مثبت خود را ایفا کند.
 وی همچنین از تحصیل دانشجویان چینی در ایران برای ارتقای مبادلات در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی و آموزشی بین ۲ کشور و دستیابی به توسعه مشترک استقبال کرد.

استادان زبان فارسی همچنین از سفارت ایران به خاطر برگزاری این جشن و کمک به گسترش آموزش زبان فارسی در چین قدردانی کردند. دانشجویان چینی نیز اجراهای زیبایی شامل شعرخوانی، نمایش و اجرای آهنگ را تدارک دیده بودند که در این میان یک دانشجوی چینی با ساز کمانچه و همراه با نوازندگان ایرانی به اجرای موسیقی سنتی پرداخت که مورد توجه و تشویق گرم تماشاگران قرار گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.