تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 22700

رضوانی: رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد

رضوانی: رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد

به گزارش ایسنا، غلامحسین رضوانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یک شنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن قرائت آیاتی از قرآن مجید، بیان کرد: خداوند ولی و نصیر است و اگر دنباله روی دیگران باشیم، با دانستن این موضوع خداوند دیگر ولی و نصیر ما نیست. وی با بیان این‌که «جلب رضایت

به گزارش ایسنا، غلامحسین رضوانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یک شنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن قرائت آیاتی از قرآن مجید، بیان کرد: خداوند ولی و نصیر است و اگر دنباله روی دیگران باشیم، با دانستن این موضوع خداوند دیگر ولی و نصیر ما نیست.
وی با بیان این‌که «جلب رضایت ۱۰۰ درصدی برای هیچ حکومتی، حق یا باطل، ضعیف یا قوی، غربی یا شرقی، انقلابی یا ضد انقلابی امکان پذیر نیست»، تصریح کرد: از امام متقین باید آموخت و اگر راست می‌گوییم و پیرو امیرالمونین (ع) هستیم رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد، چنانچه به رضایت عامه توجه داشته باشیم در این صورت نارضایتی خواص هم آسیبی به ما نخواهد زد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «مهمترین مشکل ما رودربایستی است و مسئولان ارشد کشور ما رودربایستی دارند»، افزود: همه می‌دانند صورت مساله چیست ولی همه از مواجهه صریح با مساله ای که بدیهی است، طفره می‌روند.
رضوانی در ادامه عنوان کرد: بعد از قریب ۵ دهه دوباره در کشور کسانی پیدا شدند که برای قطب بندی جامعه تلاش می‌ کنند. گروه منافقین، مسعود رجوی و دار و دسته‌‎ اش در سال ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ بذر کینه پاشیدند و در سال ۱۳۶۰ درو کردند. این مدعیان دروغینی که از نظام مشروعیت زدایی می کنند و همه آنها را می ‌‎شناسند، همان دنباله روی منافقین و مسعود رجوی هستند.
وی تصریح کرد: همچنان که به درستی مسئولان ما در سطح بین المللی با معیارهای دوگانه مخالفند، در داخل کشور نیز باید مخالفت کنند.معنی ندارد که ما در سطح بین المللی با ناقضان حقوق بشر برخورد کنیم، اما در داخل کشور با کسانی که ماشین تولید نفرت و کینه شدند، برخوردی نداشته باشیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: کسانی که در قبال کشتن همسر شهردار اسبق نه تنها سکوت می ‌کنند بلکه با بدنام کردن، می ‌گویند مهدورالدم بوده است، بعد همین افراد برای فوت مرحومه امینی که اگر خلافی شده در حال رسیدگی است، سر و صدا به پا می‎ کنند.
رضوانی تاکید کرد: از آقای رئیس جمهور که با خانواده خانم امینی ابراز همدردی کرد، تشکر می‌‎‌کنیم ولی از رئیس جمهور می‌‎خواهیم با خانواده کسانی که در خیابان‌ها به دست هر کسی آسیب دیدند نیز ابراز همدردی کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.