تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 40469

اعزام ژنرال سه‌ستاره آمریکایی به اراضی اشغالی

اعزام ژنرال سه‌ستاره آمریکایی به اراضی اشغالی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دو منبع آمریکایی و دو منبع اسرائیلی به آکسیوس گفتند که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای راهنمایی به رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه، یک ژنرال سه‌ستاره و چند افسر نظامی ارتش این کشور را به سرزمین‌های اشغالی اعزام کرده است. این نشان از عمق مداخله

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دو منبع آمریکایی و دو منبع اسرائیلی به آکسیوس گفتند که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای راهنمایی به رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه، یک ژنرال سه‌ستاره و چند افسر نظامی ارتش این کشور را به سرزمین‌های اشغالی اعزام کرده است.
این نشان از عمق مداخله آمریکا در جنگ غزه و میزان آگاهی واشنگتن از برنامه‌های نظامی رژیم صهیونیستی دارد؛ مسئله‌ای که نشان می‌دهد دستان واشنگتن نیز به خون زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی آلوده است.
به گفته یک مقام ارشد صهیونیست، در میان چهره‌هایی که پنتاگون به سرزمین‌های اشغالی فرستاده نام جیمز گلین، ژنرال سه‌ستاره آمریکایی دیده می‌شود که سابقه فرماندهی «عملیات ویژه نیروی دریایی ایالات متحده» را در کارنامه دارد.
به گزارش این رسانه آمریکایی، گرچه نیروهای اعزامی آمریکا فرماندهی عملیات‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بر عهده ندارند، اما در اجرای حمله زمینی احتمالی این رژیم به نوار غزه راهنمای فرماندهان صهیونیست خواهند بود.
حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. اسرائیل در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.
امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی برای هفدهمین روز متوالی به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، بمباران محله‌های مسکونی و بیمارستان‌ها ادامه داده که شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی را در پی داشته است. یکشنبه شب از نظر بمباران غزه بی‌سابقه بود. ارتش صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت به بیش از ۳۲۰ هدف در غزه حمله کرده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته مرتکب ۲۳ جنایت شده است که بیش از ۵۰۰ شهید را در پی داشته که از این میان ۱۸۲ تن کودک هستند.
وزارت بهداشت غزه افزود: تعداد شهدای غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به ۵۰۸۷ تن افزایش یافته که ۲۰۵۵ تن کودک و ۱۱۱۹ تن زن هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.