تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 34997

«رضایی» رئیس جدید هیات ژیمناستیک آذربایجان‌شرقی شد

«رضایی» رئیس جدید هیات ژیمناستیک آذربایجان‌شرقی شد

مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک و رئیس ورزش و جوانان استان، برگزار شد و «هادی رضایی» به مدت چهارسال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. در این مجمع هادی رضائی از ۳۰ رای ماخوذه توانست با ۱۸ رای به مدت چهارسال به عنوان

مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک و رئیس ورزش و جوانان استان، برگزار شد و «هادی رضایی» به مدت چهارسال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. در این مجمع هادی رضائی از ۳۰ رای ماخوذه توانست با ۱۸ رای به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌شرقی انتخاب شود.
پیش از این، «نورالدین الفدا» به عنوان سرپرست در این هیات فعالیت می‌کرد.

آذربایجان شرقی یکی از ارکان مهم ژیمناستیک کشور است
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: آذربایجان‌شرقی یکی از ارکان مهم ژیمناستیک کشور است و امیدواریم این استان همانند گذشته بتواند در این رشته پیشرو باشد و شاهد حضور ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.
عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در این مجمع با تقدیر از پیشکسوتان این رشته در آذربایجان شرقی اظهار کرد: پتانسیل های مربوط به نیروی انسانی در آذربایجان‌شرقی بسیار غنی بوده و مربیان و ورزشکاران بسیار خوبی به جامعه ژیمناستیک توسط این استان معرفی شده‌اند.
وی افزود: این مجمع یکی از منظم‌ترین مجمع های انتخاباتی فدراسیون بود که در همین زمینه به رئیس جدید هیات استان تبریک گفته و از برگزار کنندگان این مجمع قدردانی می نمایم.
لزوم توجه ویژه هیات ژیمناستیک به شهرستان‌ها
حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان استان اظهار کرد: خوشبختانه تکلیف هیات ژیمناستیک استان بعد از ۲۳ ماه مشخص و رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
وی افزود: قطعا بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی، رئیس جدید هیات کار دشواری را در پیش دارد و امیدوارم به سرعت و با برنامه‌ریزی منظم، مشکلات چند وقت اخیر را جبران کنند.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس جدید هیات توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشد و کلاس‌های دانش افزایی و کارگاه‌های آموزشی را تشکیل دهد.
به گزارش ایسنا، در پایان این مجمع از زحمات و تلاش‌های «نورالدین الفدا» سرپرست و «حمید بخشایی» رئیس اسبق هیات ژیمناستیک استان با اهدا لوحی از طرف فدراسیون، تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.