تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 53650

راه اندازی طرح موکب خدمت محله در جشن غدیر

راه اندازی طرح موکب خدمت محله در جشن غدیر

مسئول عملیات بنیاد هدایت از ایجاد طرح موکب خدمت محله در جشن غدیر و انجام کار های ویژه در این موکب ها خبر داد.

مجتبی ایرجی مسئول عملیات بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در جشن غدیر امسال طرحی به نام موکب خدمت محله خواهیم داشت که این طرح تلفیقی از خدمت و مسئله انتخابات است.
ایرجی ادامه داد: با توجه به این که در حال حاضر موضوع شهادت شهید رئیسی و انتخابات و همچنین سخن رهبر که تاکید بر جهاد تبیین داشتند مطرح است، موکب خدمت محله را با هدف دعوت شهروندان به جهاد تبیین راه‌اندازی کردیم.
وی با اشاره به هدف‌های اصلی موکب‌های خدمت محله گفت: بازخوانی و زنده نگه داشتن آرمان‌های اصلی انقلاب، ایجاد فضای مناسب برای انتخابات مردم و مهم‌ترین هدف، ایجاد یک فضای مطالبه‌گری در مردم است. این هدف هم برای مطالبه‌گری ارزش‌های انقلابی است که توسط شهید رئیسی احیا شده بود.
مسئول عملیات بنیاد هدایت بابیان اینکه یکی از مسائل مهم در این طرح ایجاد پیوند هیأت و مسجد است، گفت: امر موکب را معمولاً هیأت پیش می‌برد و امر تبیین را مسجد و این بسیار حائز اهمیت است که این دو به یکدیگر در محتوا و قالب کمک کنند.
ایرجی گفت: در عملیات غدیر ۲۲ پیشنهاد به مساجد ارائه دادیم که بر اساس ظرفیت‌هایشان این پیشنهادها را ذیل موکب‌ها اجرا می‌کنند و از فعالیت آنها در قالب‌هایی که ارائه می‌دهند پشتیبانی می‌شود.
مسئول عملیات بنیاد هدایت ادامه داد: در قالب‌هایی که به آنها پیشنهاد داده می‌شود ذیل راه‌اندازی موکب محله پاتوق‌های گفت‌وگو، پخش محصولات رسانه‌ای، برگزاری جشن انتخابات و نصب پلاکاردها با مضامین مرتبط با موکب خدمت محله در مساجد قرار دارند. همچنین شابلون نویسی یا پشت نویسی ماشین‌ها را هم برای شرکت کنندگان در این موکب‌ها قرار داده‌ایم.
وی افزود: همچنین در این موکب ها برای کودکان طرح‌هایی از مهد رضوی در نظر داریم که شامل پذیرایی و بازی‌های مخصوص برای کودکان است. همچین در این موکب‌ها با خانواده‌ها فضایی برای بحث و گفت‌وگو ایجاد می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.