تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43980

رالی در ایران کمرنگ شده است

رالی در ایران کمرنگ شده است

صابر خسروی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور نزدیک به یک دهه‌ای خود در مسابقات اتومبیلرانی کشور، اظهار کرد: فعالیتم در مسابقات اتومبیلرانی را با رشته آفرود شروع کردم و دو بار هم قهرمان این رشته در ایران شدم، اما پس از مدتی به رالی علاقمند شده و وارد این رشته

صابر خسروی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور نزدیک به یک دهه‌ای خود در مسابقات اتومبیلرانی کشور، اظهار کرد: فعالیتم در مسابقات اتومبیلرانی را با رشته آفرود شروع کردم و دو بار هم قهرمان این رشته در ایران شدم، اما پس از مدتی به رالی علاقمند شده و وارد این رشته شدم.
وی با انتقاد از کمرنگ شدن مسابقات رالی در ایران، افزود: تا چندسال پیش رقابت‌های رالی با حمایت اسپانسرها و شرکت های خودرو سازی با شور و حرارت زیادی برگزار می شد، اما پس از لغو قانونی که در آن شرکت‌ها به ازاء حمایت از ورزش از مالیات معاف می شدند، دیگر حمایت چندانی از این رشته نمی شود. 
وی از رالی به عنوان یکی از سخت‌ترین و لذت بخش‌ترین رشته های ورزشی نام برد و گفت: با توجه به وجود رانندگان خوبی که در این رشته داریم، شرایط رالی ایران می تواند بسیار بهتر از وضعیت فعلی آن باشد. 
خسروی که اخیرا قهرمان مسابقات رالی “فورد فیستا” ترکیه شده بود، افزود: شرکت در هر مسابقه رالی هزینه زیادی دارد و کسی که می خواهد در این رقابت ها شرکت کند باید حتما یک اسپانسر داشته باشد، اما متاسفانه اسپانسرها از این رشته حمایت نمی کنند و ترجیح می دهند پول خود را در جای دیگری صرف تبلیغ کنند.
وی عنوان کرد: هرچند در حال حاضر مسابقات قهرمانی کشور و رالی خانوادگی در کشور برگزار می شود، اما تمام دستگاه های ذیربط، رسانه ها و علاقمندان باید پای کار بیایند تا پویایی بیشتری در این رشته داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.