تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 39390

رادان: آسایش خود را فدای مردم می کنیم

رادان: آسایش خود را فدای مردم می کنیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی صبح امروز در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. سردار رادان در این آیین اظهارکرد: بی نهایت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی صبح امروز در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
سردار رادان در این آیین اظهارکرد: بی نهایت سپاسگزارم از برادر عزیز حجت الاسلام والمسلمین آقای “حسن خمینی” که قبول زحمت فرمودند در نخستین روز از هفته انتظامی در کنار حرم حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی برای عهد و پیمانی که همکاران انتظامی با آرمان‌های امام راحل عزیز می‌بندند در خدمتشان باشیم و از بیاناتشان بهره ببریم.
وی تصریح کرد: بدون شک خدمت همه رسته‌های فراجا اعم از انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و خدماتی و عملیاتی همگی وقتی شیرین می‌شود که این خدمت برای امنیت مردم و سرسپردگی به مقام عظمای ولایت و رهبرکبیر انقلاب اسلامی باشد.
فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: در کنار حرم امامی هستیم که برای پایه گذاری و معماری انقلاب مدیونش می باشیم. رهبری که خدمت را به شرفی مقدس تبدیل کرد و به آن نقش داد تا پلیس بتواند به تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود و این میسر نمی شد مگر اینکه معماری از جنس مردم و برای مردم آن را پایه ریزی کرده و در قلب و ذهن و افکار همه قرار دارد و انقلاب مان هم به جایی برسد که نمونه ای از آن در جهان نبوده و بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: وقتی یک انقلاب در جهان اثرگذار است؛ یعنی مردم آن انقلاب اثرگذار هستند، یعنی نیروهای مسلح و پلیس آن اثرگذار بودند که از این بابت مفتخریم و خدا را شکرگزار از الطافی که نصیب ما کرد و همواره قدردان معمار کبیر انقلاب امام راحل هستیم و خواهیم بود.
سردار رادان عنوان داشت: در آغاز اولین روز هفته انتظامی برای عهد و پیمان  با معمار کبیر انقلاب اسلامی دور هم جمع شدیم که یکبار دیگر به همه اعلام کنیم پلیس جمهوری اسلامی، پلیسی است که در مدار ولایت قرار دارد و در مدار ولایت شرف خدمت به مردم دارد و در شرف خدمت به مردم جان خود رادر راه آسایش مردم تقدیم می کند.
وی خاطر نشان کرد: امروز مفتخریم پلیسی داریم که فقط در سال ۱۴۰۲ برای حفظ امنیت و آسایش مردم بیش از ۵۰ شهید تقدیم کرده است تا با خون این شهدای گرانقدر درخت امنیت پای برجا و مستحکم بماند و این افتخاری است برای ما و نظام جمهوری اسلامی، پلیسی که دنبال رضایت پروردگار متعال است. عهد می بندیم در جوار مرقد امام خودمان که همواره امنیت را تقدیم مردم می کنیم. آسایش خودمان را فدای مردمی می کنیم که در حقیقت ولی نعمتمان هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بسیار سپاسگزارم از خداوندی که در عصر خمینی کبیر و در عصر مجاهدت ها ما را هم جزو مجاهدان فی سبیل الله قرار داد و همواره از این بابت شاکریم و عهد می بندیم که در راه ولایت فقیه جان به کف باشیم و برای رضای خدا لحظه‌ای درنگ نداشته و ان شاءالله  همواره بر امنیت ستیزان بتازیم تا با تامین و حفظ امنیت مردم توشه‌ای برای آخرتمان کسب کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.