تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 37371

رئیس فدراسیون رزمی: اگر بانوان موی‌تای عضو تیم ملی باشند با آنها برخورد قضایی می‌شود

رئیس فدراسیون رزمی: اگر بانوان موی‌تای عضو تیم ملی باشند با آنها برخورد قضایی می‌شود

یوسف بهتری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعزام تیم موی تای بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان و حواشی ایجاد شده در مورد پوشش آنها، اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اطلاعی در این زمینه ندارد و این اعزام از طرف فدراسیون انجام نشده است. تمام اعزام‌هایی که از طرف فدراسیون صورت می‌گیرد با

یوسف بهتری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعزام تیم موی تای بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان و حواشی ایجاد شده در مورد پوشش آنها، اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اطلاعی در این زمینه ندارد و این اعزام از طرف فدراسیون انجام نشده است. تمام اعزام‌هایی که از طرف فدراسیون صورت می‌گیرد با مجوز شورای برون مرزی و با همکاری فدراسیون انجام می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا موی تای در حال حاضر زیر نظر فدراسیون است یا خیر؟ گفت: موی تای هنوز فعالیت‌های خود را زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی انجام می‌دهد مگر این که با تصمیم و صلاحدید وزارت ورزش این رشته از فدراسیون جدا شود. به هر صورت هنوز مسوولیت این رشته با فدراسیون است و ابلاغ جدیدی از وزارت ورزش برای تفکیک این رشته از فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.
رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان این که اعزام تیم موی تای بانوان به ازبکستان ربطی به فدراسیون ندارد، خاطرنشان کرد: اگر نفرات اعزامی عضو تیم ملی باشند قطعا به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند و با آن ها برخورد قضایی خواهیم کرد در غیر این صورت چون بدون مجوز و با پرچم کشورمان تحت عنوان تیم ملی در این مسابقات شرکت کردند باید وزارت ورزش با این هنجارشکنی برخورد کند.
بهتری در پایان تاکید کرد: بارها شاهد بودیم که دوستان اعزام‌هایی به تورنمنت‌های مختلف داشتند که حواشی زیادی به دنبال داشته در حالی که ارتباطی به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ندارد و در این زمینه ما نباید پاسخگو باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.