تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
کد خبر : 35359

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی خواستار دیدار فوری با نتانیاهو شد

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی خواستار دیدار فوری با نتانیاهو شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پی افزایش موارد امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش، خواستار دیدار فوری با نتانیاهو در روز یکشنبه شده است. وی گفت که، اگر طرح جنجالی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو به تصویب برسد، در عرض دو روز به کارایی ارتش لطمه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پی افزایش موارد امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش، خواستار دیدار فوری با نتانیاهو در روز یکشنبه شده است.
وی گفت که، اگر طرح جنجالی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو به تصویب برسد، در عرض دو روز به کارایی ارتش لطمه وارد می‌شود.
در همین حال، «یوال دیسکین» رئیس سابق شاباک در حاشیه مشارکت در تظاهرات ضددولتی در تل‌آویو، گفت که زمان آن رسیده خدمت در نیروهای ذخیره ارتش متوقف شود تا طرح اصلاحات قضایی به‌طور کامل ملغی شود.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز شنبه حدود ۷۲ هزار نفر در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو در شهر قدس اشغالی تظاهرات کردند و هزاران نفر دیگر نیز در دیگر شهرها دست به تظاهرات زدند.
امروز همچنین تعدادی از فرماندهان سابق ارتش، موساد و شاباک، حمایت خود را از نظامیان معترض به طرح جنجالی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو اعلام کردند.
طرح‌هایی که کابینه نتانیاهو برای محدود کردن اختیارات دستگاه قضایی در پیش گرفت، چند ماهی است که موجب اعتراض شدید اپوزیسیون شده و در سایه اختلافات سیاسی گسترش پیدا کرده است.
مخالفان کابینه نتانیاهو، طرح «اصلاحات قضایی» را «کودتای قضایی» توصیف کرده‌اند؛ در حالی که نتانیاهو از آن دفاع کرده و گفته که «هدف آن بازگرداندن تعادل بین سه قوه است».
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.