تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 43278

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرلشکر ذخیره، اسرائیل زیو، رئیس سابق بخش عملیات ارتش اشغالگر در گفتگو با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به وضعیت شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی پرداخت و گفت، در حال حاضر درباره قطعنامه ۱۷۰۱ صحبت می‌کنند اما عملا ضد این قطعنامه دیده می شود و ۷۰ هزار

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرلشکر ذخیره، اسرائیل زیو، رئیس سابق بخش عملیات ارتش اشغالگر در گفتگو با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به وضعیت شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی پرداخت و گفت، در حال حاضر درباره قطعنامه ۱۷۰۱ صحبت می‌کنند اما عملا ضد این قطعنامه دیده می شود و ۷۰ هزار آواره داخل اراضی اشغالی هستند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید تصمیم بگیرد و اعلام کند که قطعنامه ۱۷۰۱ را اجرا می‌کند، تاکید کرد، یک نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گزارش دادند که حزب‌الله امروز با مواد منفجره به منطقه الجلیل غربی حمله کرد و تایید کردند که این حمله منجر به زخمی شدن شش نظامی صهیونیستی شد.
مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه از اجرای پنج عملیات ظرف حدود یک ساعت علیه اهداف رژیم صهیونیستی در مرز جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی خبر داد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.