تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 34143

رئیس ارتش آمریکا مدرن سازی‌ فوری: ارتش را خواستار شد

رئیس ارتش آمریکا مدرن سازی‌ فوری: ارتش را خواستار شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین دولت مسکو را به ارتکاب حمله مستقیم علیه نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین با حمله غیرقانونی علیه اوکراین متهم کرد. وی ادامه داد: رهبران سیاسی ما چندین بار گفته‌اند که وظیفه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین دولت مسکو را به ارتکاب حمله مستقیم علیه نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین با حمله غیرقانونی علیه اوکراین متهم کرد.
وی ادامه داد: رهبران سیاسی ما چندین بار گفته‌اند که وظیفه ما تضمین این مساله است که اوکراین حمایتی را داشته باشد که استقلال و آزادی‌اش حفظ شود و ما در ازای تضمین این مساله که نظم بین‌المللی مبتنی بر قوانین حفظ می‌شود، در حال انجام این کار هستیم.
ژنرال میلی گفت، چین به دنبال تدوین مجدد این قوانین است چون از قدرت مالی خود برای تقویت ارتشش استفاده می‌کند. ایالات متحده باید با تمرکز بر نوع درگیری‌هایی که در آینده با آن مواجه خواهد شد، با جاه طلبی‌های نظامی پکن مقابله کند.
وی خاطرنشان کرد: به نظر من ارتش آمریکا باید مدرن شدن خود را تسریع کند. این روند فقط مدرن کردن واقعی ارتش نیست، بلکه پذیرش این ایده است که جنگ آینده در حال تغییر است. اگر ما دکترین یا تاکتیک‌ها یا تکنیک‌هایمان، توسعه رهبری، آموزش و مدیریت استعدادمان و همچنین سیستم‌های تسلیحاتی را تطبیق ندهیم اگر این کار را انجام ندهیم، ارتشی نخواهیم داشت که بتواند در آن محیط عملیاتی آینده فعالیت کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.