تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49619

رئیس‌ آنروا: دیگر فرصتی باقی نمانده، زمان به نفع ما نیست

رئیس‌ آنروا: دیگر فرصتی باقی نمانده، زمان به نفع ما نیست

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اظهار کرد: ممانعت از بروز قحطی در غزه که ساخته دست بشر است، به دلیل نبود عزم سیاسی به منزله چالشی بزرگ است. لازارینی تاکید کرد: کشته شدن نیروهای حوزه انسانی و ممانعت از پیوستن آنروا

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اظهار کرد: ممانعت از بروز قحطی در غزه که ساخته دست بشر است، به دلیل نبود عزم سیاسی به منزله چالشی بزرگ است.
لازارینی تاکید کرد: کشته شدن نیروهای حوزه انسانی و ممانعت از پیوستن آنروا به کاروان‌هایی که به سمت شمال غزه از جمله بیمارستان الشفا در حرکت بودند، نیازمند تغییر کامل سیاست‌های کابینه اسرائیل است.
کمیسرکل آنروا در ادامه گفت: از نظر من آنچه به نجات جان انسان‌ها و جلوگیری از بروز قحطی کمک خواهد کرد، پایبندی به سه اقدام است که عبارت هستند از برقراری آتش‌بس همین الآن، بازگشایی گذرگاه‌های زمینی بیشتر و موافقت با دسترسی آنروا به عنوان ارائه دهنده اصلی خدمات حیاتی به شمال نوار غزه بدون تاخیر بیشتر است.
او با تاکید بر اینکه زمان بیشتری وجود ندارد، گفت: زمان به نفع ما نیست و غیرنظامیان فلسطینی در غزه نمی‌توانند بیشتر از این منتظر بمانند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.